Gå til innhold

Pavlova topping


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke bær/frukt liker dere best som topping på pavlova? Og bruker dere kun krem eller krem blandet med vaniljekrem?

Anonymkode: 76d9f...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten bruker jeg en blanding av vaniljekrem og vanlig krem eller var har gul krem (samme som på suksesskake) under og vanlig krem over. 

På toppen synes jeg det er best med jordbær, bringebær, blåbær og sjokoladebiter. 

Anonymkode: 47a5a...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager vaniljekrem, oppskrift fra krem.no, og blander den med pisket krem. 

På toppen liker jeg jordbær, blåbær, bringebær og mynte. Kan også utvide med granateple, kiwi og fersken. 

Anonymkode: fd9aa...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en blanding av eggekrem og vanlig pisket krem.

Pleier å ha jordbær, kiwi, blåbær (hvis det er sesong eller jeg har i fryseren), og banan.

Hvis jeg baker til andre spør jeg hva de vil ha på.

Anonymkode: 13f85...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en blanding av vaniljekrem og vanlig krem og liker best å toppe med masse jordbær, bringbær og blåbær. 

Anonymkode: edf2b...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvblander krem og vaniljekrem. Noen ganger bruker jeg romkrem for litt variasjon. 

Pynter med jordbær, bringebær, blåbær og kiwi eller grønne druer. (Blir et fint fargespill) Har på blader med sitronmelisse og strør melis over! 

Anonymkode: a8d97...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blander krem og vaniljekrem. Har på de bærene som har god smak etter sesong. Smelter litt sjokolade og har over for å få den littfinere.

Anonymkode: bb7d7...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljekrem først, krem på toppen. Mest populært med bringebær, kiwi og pasjonsfrukt her.

Anonymkode: f7f3b...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Halvblander krem og vaniljekrem. Noen ganger bruker jeg romkrem for litt variasjon. 

Pynter med jordbær, bringebær, blåbær og kiwi eller grønne druer. (Blir et fint fargespill) Har på blader med sitronmelisse og strør melis over! 

Anonymkode: a8d97...825

Romkrem🤢 Liker noen det altså? Hater når en tar en kakebit som ser god ut, også er det hatt i det. Men man må jo spise opp.

Anonymkode: 967b4...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...