Gå til innhold

Hvor ofte får du tid til å onanere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med tanke på barn, jobb og mas og kjas hjemme. Har jo sex innimellom også, men når får du tid til å onanere? Er ikke ofte jeg får tid for meg selv, selv om jeg av og til er seksuelt frustrert og gjerne skulle hatt en orgasme. Når får dere tid? 

 

Anonymkode: d432f...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tid har jeg vel ofte men sjeldent jeg gjør det. Både mannen og jeg ønsker å bygge opp den seksuelle appetitten til hverandre. Jo lenger det har gått siden siste orgasme, jo diggere blir sexen. Men gjør det innimellom. Kanskje et par ganger i mnd. 

Anonymkode: 43803...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tid har jeg vel ofte men sjeldent jeg gjør det. Både mannen og jeg ønsker å bygge opp den seksuelle appetitten til hverandre. Jo lenger det har gått siden siste orgasme, jo diggere blir sexen. Men gjør det innimellom. Kanskje et par ganger i mnd. 

Anonymkode: 43803...e2c

Er det sånn for deg også at orgasmen blir bedre når det er gått en stund siden sist? Da er nok jeg unormal for hvis det er en stund siden sist så kan jeg være veldig kåt,men orgasmen blir skuffende svak så vidt jeg merker noe.Fingrer jeg ofte derimot så blir det veldig sterk orgasme.

Anonymkode: 74074...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fingrer jeg ofte derimot så blir det veldig sterk orgasme.

Sånn har jeg det også. Onanerer nesten hver dag, pluss en god del sex🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sånn for deg også at orgasmen blir bedre når det er gått en stund siden sist? Da er nok jeg unormal for hvis det er en stund siden sist så kan jeg være veldig kåt,men orgasmen blir skuffende svak så vidt jeg merker noe.Fingrer jeg ofte derimot så blir det veldig sterk orgasme.

Anonymkode: 74074...d5b

Orgasmen blir ikke verken bedre eller verre, men sexen blir mye bedre. Hvis det er gått en uke siden sist så er vi omtrent sultefôret på sex og har virkelig intens sex. Utrolig digg! 

Anonymkode: 43803...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hver dag i dusjen. 

Anonymkode: 0da9b...47e

Kommer du raskt da eller? hva med vannforbruket? 

Anonymkode: 6033e...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kommer du raskt da eller? hva med vannforbruket? 

Anonymkode: 6033e...18f

Tar alt fra 2-5min. Gjør det oftest mens balsam eller en hårkur får virke. - multitasking 😉

Anonymkode: 0da9b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Med tanke på barn, jobb og mas og kjas hjemme. Har jo sex innimellom også, men når får du tid til å onanere? Er ikke ofte jeg får tid for meg selv, selv om jeg av og til er seksuelt frustrert og gjerne skulle hatt en orgasme. Når får dere tid? 

 

Anonymkode: d432f...74c

Prøver hver kveld etter jeg har lagt meg, på dagtid eller før kl 19 ,har jeg ingen mulighet ,da er barnet oppe.

Jeg er singel, og er ikke ofte jeg har sex, savner det, går stort sett 1-3mnd mellom hver gang, litt for sjelden for meg.

Men tilbake til det du spør om, som sagt prøver jeg hver kveld,men ikke alltid jeg får det til, veldig ofte sover jeg, så gjør det kanskje 1-4 ganger i uka, blir mer den 3 helgen barnet er borte :)

Anonymkode: 2af4d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer av og til når jeg ikke får sove, og ca hver gang jeg dusjer. 

Det tar et til to minutter både med fingre i senga og med vannstrålen i dusjen. Ikke akkurat tidkrevende. 

Anonymkode: c5462...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er singel, og er ikke ofte jeg har sex, savner det, går stort sett 1-3mnd mellom hver gang, litt for sjelden for meg.

Fast elsker da eller? 

Anonymkode: d432f...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2019 at 5:10 PM, Anonym bruker said:

Fast elsker da eller? 

Anonymkode: d432f...74c

Ja,men han kan sjelden, da han jobber en del

Anonymkode: 2af4d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...