Gå til innhold

Orgasme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Etter mislykkede forhold med elendig sexliv har jeg bestemt meg for å forbli singel og alene med oppdragelse av barn. 

Men jeg har fortsatt behov, så har dere noen tips til gode vibratorer/dildoer hvor man lett får orgasme selv? En god erstatning for en mann. 

Takk for alle tips. 

Anonymkode: 4be8d...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting slår en mann, men dusjhode og langefingeren funker fint og lett på klitten for min del, og en bøyd g-punkt simulator om du får orgasme av g-punkt stimuli. Hvis ikke er en dildo helt ubrukelig i mine øyne. 

Anonymkode: 36e42...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om du vil investere så er helt klart en magic wand det aller beste. Men den koster i underkant av to tusen. Se på sinful.no. Der har de masse. Anbefaler også det som kalles womenizer. De er også gode. Dildoer er vanligvis slik at desto mer penger du legger i de, jo bedre og mykere er dem. Du vil ikke ha hard plastikk men mye silikon. Jeg foretrekker å ha sånne dildoer som kan stå av seg selv på gulvet så jeg kan ri dem... jeg har ikke så lange armer at det er enkelt å ligge på rygg og føre de inn i meg. Om du ikke liker å ri (som faktisk også frigjør hendene til å holde en vibrator), så har de også lange dobbeltdildoer som vanligvis er så bøyelige at du kan bruke den ene enden som håndtak. Noen sverger til sånne «rabbit» dildoer som vibrerer og har en «kanin» stikkende ut, slik at klit-stimuli skjer samtidig med inn-ut action. Jeg har aldri blitt dus med en sånn. Syns det er rart å ha vibrerende saker inni fitten, og syns ofte den kaninen er litt for hard.. eller plasserer seg feil på en måte... vanskelig å forklare. 

Kjøp en liten analplugg, en tøyelig dildo og en vibrator (og nipple clams om du digger det) så er du forsørget med orgasmer for en stund fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en god gammeldags rabbit jeg da for det liksom to fluer i en smekk. Deilig å klipe på dildodelen mens klittvibreringen får meg til å komme. 

Den jeg hadde er gått i stykker (brukt opp 😁) så nå har jeg en satisfyer for å legge på klitten. Kommer godt med den.

Anonymkode: 05e95...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...