Gå til innhold

Noen som vet? Anngående fitbit klokke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fitbit charge 2 som jeg er veldig fornøyd med. Nå ønsker sønnen min også fitbit klokke så har kjøpt en i bursdagsgave til han,men glemte jo at han ikke har noe mobil å koble den opp med. Er det mulig å ha to forskjellige klokker koblet opp mot appen på min mobil? Eller må jeg ut å kjøpe mobil til han itellegg? Har lite lyst å gi han en smartelefon enda.

Anonymkode: 6e146...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kan lage en barnekonto til han i din app, det ser i alle fall sånn ut. 

Anonymkode: a3ca2...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du kan lage en barnekonto til han i din app, det ser i alle fall sånn ut. 

Anonymkode: a3ca2...5ba

Da må jeg ha fitbit ace å den har vi ikke. Han har fitbit charge 2.

Anonymkode: 6e146...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun en fitbit pr konto dessverre. Men du må ikke ha mobil, den kan synces opp mot en egen konto på en pc f.eks. Regner med det fortsatt følger med sånn usb dings som jeg fikk en gang i tiden?

Anonymkode: f2a1d...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kun en fitbit pr konto dessverre. Men du må ikke ha mobil, den kan synces opp mot en egen konto på en pc f.eks. Regner med det fortsatt følger med sånn usb dings som jeg fikk en gang i tiden?

Anonymkode: f2a1d...52c

Har så eldgammel pc at det gikk ikke på denne. Får heller bare se om jeg finner en billig brukt smarttelefon da. Men kjenner jeg veldig imot å kjøpe en smarttelefon til en 8 åring;syns han er altfor liten til det. 

Anonymkode: 6e146...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har så eldgammel pc at det gikk ikke på denne. Får heller bare se om jeg finner en billig brukt smarttelefon da. Men kjenner jeg veldig imot å kjøpe en smarttelefon til en 8 åring;syns han er altfor liten til det. 

Anonymkode: 6e146...46f

Hva med nettbrett? Det funker😊

Anonymkode: 0cc8e...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med nettbrett? Det funker😊

Anonymkode: 0cc8e...e3d

Har faktisk akkurat kjøpt ett brukt nettbrett som jeg får i posten om noen dager,da kan vi prøve å koble klokken hans til den. Takk for tips :)

Anonymkode: 6e146...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...