Gå til innhold

Influensa uten snørr og høy feber?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var fin form i morges, kun litt sår i halsen. Så høstet jeg en gang og det føltes ut som kniver u brystkassa og deg ble da vondt i bryst og hals. En times tid etter ble jeg kjempe slapp og stemmen forsvant. Jeg har ikke mer enn 38,5 i feber og er ikke snørrete, men vondt i bryst og hals, hoster litt, vondt i håndleddene og fingrene samt hele kroppen føles stiv når jeg går. Jeg ligger også under dyna med stor genser

Anonymkode: d377b...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også være en halsinfeksjon. Influensa pleier å gi høy feber, sykdomsfølelse og ikke snørr. Men  ingen regel uten unntak, antar jeg.

Legg deg under dyna og la viruset herje fra seg  - god bedring!

 

Anonymkode: f954b...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke influensasesong nå. Det kan være du har fått en halsbetennelse, eller kanskje en lungebetennelse. Se det an en dag eller to, bli under dyna. Blir du dårligere så tar du kontakt med legen din. 

Anonymkode: ffa5e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ble jeg forrige uke og. Litt feber, og det føltes som at lungene mine var på vei opp når jeg hosta. Gått og vært støl i en muskel jeg ikke visste jeg hadde nå i halvannen uke. Feberen ga seg etter halvannet døgn. Tror ikke det er influensasesong nå, men vet om mange som er kraftig forkjøla. Influensa er liksom litt "du vet du har det". Du tror ikke du har influensa, det er liten tvil...stort sett.

God bedring!

Anonymkode: c19a1...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kontaktet lege idag siden feberen har vært veldig høy i natt og alt kom så fort. Legen mistenkte lungebetennelse så sitter å venter på å ta røntgen nå

Anonymkode: d377b...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kontaktet lege idag siden feberen har vært veldig høy i natt og alt kom så fort. Legen mistenkte lungebetennelse så sitter å venter på å ta røntgen nå

Anonymkode: d377b...766

Det var lurt! God bedring😊🤧

Anonymkode: 8aa70...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...