Gå til innhold

Noen som har fått «fjernet» magen etter flere fødsler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller kjenner noen? Var det noen kriterier for å få operasjon? Hvordan foregikk det? Og hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: 6ea1d...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at BMI måtte komme under 25 før det var aktuelt å få dekket operasjon.. Da det var i orden var henget akkurat for lite. Og det er nok riktig avgjørelse, for nå er BMI 20.5, magen godt trent og henget er borte.

 

Anonymkode: c5608...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk beskjed om at BMI måtte komme under 25 før det var aktuelt å få dekket operasjon.. Da det var i orden var henget akkurat for lite. Og det er nok riktig avgjørelse, for nå er BMI 20.5, magen godt trent og henget er borte.

 

Anonymkode: c5608...e40

Så bra, flink du er!😊 Hadde du kun heng eller var magen sånn svær også?

Anonymkode: 6ea1d...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så bra, flink du er!😊 Hadde du kun heng eller var magen sånn svær også?

Anonymkode: 6ea1d...00c

Hadde heng, samt delte magemuskler. De er fremdeles delt, så modellmage får jeg aldri. Det tyter liksom litt ut langs midten. Ikke alt for ille. Og huden er løsere enn ønskelig, rynker seg når jeg sitter slik som med funkygine (uten sammenligning forøvrig). Men jeg har ikke lenger noe heng.

Jeg er en mamma, og skulle jeg sett ut som en som ikke er mamma måtte det nok krevd operasjon. Men når alt faktisk fungerer, er det jo riktig at jeg ikke skal opereres på fellesskapets regning. Vurderte å betale selv, men jeg skal kunne se jentene mine i øynene når jeg sier at man er bra nok som man er. Da magen hang og jeg fikk sår hud i folden var det en god grunn til å gjøre noe med det. Trening og vektnedgang løste problemet, operasjon er dermed overflødig.

Anonymkode: c5608...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...