Gå til innhold

Tråkker jeg over en grense hvis jeg gjør dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal søke en jobb og når jeg prøver å komme meg videre for å søke så går det ikke. Det er via en jobbportal hvor man legger inn CV og slikt, men jeg får ikke lagt inn noe eller trykket meg videre for å søke. De vil helt sikkert ha søknader via dem. Tråkker jeg over en grense hvis jeg sender søknad og CV direkte til mailen til daglig leder? 😱😱

Anonymkode: b1a4b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor stor virksomhet det er og hvilken kontaktinfo de har på hjemmesiden. 

Bedre å sende HR om de har noe sånt. 

Anonymkode: db0df...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hvor stor virksomhet det er og hvilken kontaktinfo de har på hjemmesiden. 

Bedre å sende HR om de har noe sånt. 

Anonymkode: db0df...cba

Ikke en stor virksomhet. Kontaktinformasjon til alle som jobber der er på nettsiden. Ser ut som de er 5 ansatte 

Anonymkode: b1a4b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo i værste fall slå tilbake på deg selv, du er så idiot med data at du ikke klarer sende søknaden via riktig kanal engang...

Så mye avhenger av hva slags jobb du søker.

Anonymkode: fe2be...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo i værste fall slå tilbake på deg selv, du er så idiot med data at du ikke klarer sende søknaden via riktig kanal engang...

Så mye avhenger av hva slags jobb du søker.

Anonymkode: fe2be...5b6

Ja, det er sant! Jeg er ikke idiot med data altså, bruker data i jobb halve dagen, men akkurat denne siden vil bare ikke lastes inn. Jeg kommer ikke videre når jeg trykker på knappen «send søknad». Det er ingenting som skjer 

Anonymkode: b1a4b...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sende en Mail til kontaktperson og forklare at du har problemer med søkerportalen. Spør i mailen om du kan sende den på Mail, eller om de har andre løsninger.

Anonymkode: 61c0f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sant! Jeg er ikke idiot med data altså, bruker data i jobb halve dagen, men akkurat denne siden vil bare ikke lastes inn. Jeg kommer ikke videre når jeg trykker på knappen «send søknad». Det er ingenting som skjer 

Anonymkode: b1a4b...5f5

Har du prøvd med ulike nettlesere? Eller fra en annen maskin?

Anonymkode: b2382...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Søknaden ville ikke blitt vurdert hos oss dessverre

Anonymkode: ad732...9dc

Da er det jo dere som er uproffe. 

For det første har dere en webløsning som ikke fungerer. Og så klarer dere heller ikke å håndtere en feil i webløsningen deres. 

For det andre kan dere risikere å gå glipp av gode søkere.

Vi er en stor virksomhet med nesten 400 ansatte og her hadde søknaden havnet hos rette vedkommende om den kom på mail pga en feil som var vårt ansvar. 

Anonymkode: db0df...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken jobbportal bruker arbeidsplassen? Det bruker å være support på disse portalene som hjelper hvis noe ikke fungerer,som en hjelp til søkere. Vi bruker jobbnorge,og de har en slik support. Så da kan søkere som plages med tekniske ting ta kontakt og få hjelp

Anonymkode: dee5d...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...