Gå til innhold

Kvalme barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville dere sendt barnet i bhg eller på skole når det er kvalm. Altså ingen feber eller dårlig form eller. Bare kvalm av og på. 

Vet det går et virus. Jeg var kvalm hele forrige uke. Av og på, men ellers i fin form. Altså trodde jeg var gravid. Men var ikke det. Så ble samboeren småkvalm av og på. Fikk diaré i 3 dager med feber. 

Nå er eldste kvalm. Av og på. 

Anonymkode: 7fab0...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt ene barn klager på at hun er kvalm ofte. Hun må på skolen likevel, så får de heller sende henne hjem om hun begynner å spy

Anonymkode: b0d67...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var «alltid» kvalm om morgenen. Men hun måtte på skolen og så fikk de heller sende henne hjem om hun ble verre. Men jeg ser veldig godt på henne om hun er syk eller varen litt uggen. 

Anonymkode: 6c824...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det ikke pga hun ikke vil på skolen, eller gruer seg for noe.

Vi andre har vært syke. Hadde det bare vært det dere nevner så hadde jeg også sendt henne hver dag. Hun er generelt lite borte fra skolen pga sykdom eller annet. Hun må på skolen om vi  er litt hodepine. Hun var på skolen i går, men litt kvalme. Men idag var hun også kvalm, og blek. Så da ble hun hjemme. Men litt usikker på om denne kvalmen, som jeg også hadde, er god nok grunn for å være hjemme. Vi har jo tydelig smittet hverandre, og vil ikke at dette skal smittes rundt.

En venninne av meg har også hatt kvalmen, men der ble datteren liggene med oppkast. Ingen av oss andre.

Anonymkode: 7fab0...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...