Gå til innhold

Gravid etter 2 år!


*sutrikus-trassaldrius*

Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare dele dette i håp om at det kan hjelpe flere ❤️

Etter to år med intensiv prøving, testing hos fastlege, volvat og utredning på hausken med hysteroskopi hvorpå alle konkluderer med perfekte forhold, hormoner er perfekt og sædprøvene er perfekte... ja jeg er lei av at de aldri fant noe å «fikse» alt var «perfekt»

ingen skjønte hvorfor det ikke gikk...

Vi har tre barn sammen fra før, alle lett unnfanget og ingen komplikasjoner, aldri uregelmessigheter ingen sa...

Hørte tilfeldigvis om ivf serum i Athen, og sendte de en Mail. Legen der anbefalte at vi sendte en mensblodprøve. Det gjorde vi, betalte 3000 kroner og fikk svar etter en uke at de fant et virus i livmorveggen som kunne gjøre implantasjon vanskelig... sendte meg resept, 14 dagers kur, jeg merket ingen forskjell, ingen bivirkninger, men 5 dager etter avsluttet kur så fikk vi positiv test!!!

er i dag 12 uker og har hatt tidlig ul og alt ser perfekt og normalt ut ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...

Så fantastisk! Gratulerer så mye! :) Vi har forsøkt i 2.5 år. Har også barn fra før, og finner heller ingen forklaring på hvorfor det ikke går. Gjort alle slags undersøkelser, både kikkhull og hysteroskopi. I gang med IVF nå, og venter spent på testdagen.

Men var det faktisk virus? Eller bakterie? Det er vel sjelden at virusinfeksjoner kan behandles med medikamenter?

Uansett interessant med alt som kan bidra til å forstå hvorfor noen ikke får det til. Og nå er du jo gravid! :) 

Anonymkode: 89b67...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...