Gå til innhold

Baby på 7 mnd som rister på hode


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig? Mindre andre barn har aldri gjort det. Som han virkelig rister kraftig nei med hode.. så redd for at det feiler han noe. Men er ellers veldig normal

Anonymkode: 03fe9...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde min også, og jeg ble også bekymret. Snart ti måneder nå og nå rister han bare på hodet når han sier nei. 🙂

Anonymkode: 7922a...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det bare er noe han gjør av og til og han ellers virker fornøyd og utvikler seg fint ville jeg ikke tenkt så mye på det. Hvis han gjør det mye og lenge av gangen eller han virker utilpass, grinete eller fjern i blikket/kontakten når han gjør det, ville jeg tatt det opp med lege eller helsestasjonen for vurdering, tenker i såfall på blant annet ørebesvær eller selvstimuletende adferd. Begge jentene mine drev og ristet mye på hodet i den alderen uten at det var noe galt, særlig hun ene gjorde det mye når hun var trøtt og skulle sove. 

Anonymkode: 8660c...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det bare er noe han gjør av og til og han ellers virker fornøyd og utvikler seg fint ville jeg ikke tenkt så mye på det. Hvis han gjør det mye og lenge av gangen eller han virker utilpass, grinete eller fjern i blikket/kontakten når han gjør det, ville jeg tatt det opp med lege eller helsestasjonen for vurdering, tenker i såfall på blant annet ørebesvær eller selvstimuletende adferd. Begge jentene mine drev og ristet mye på hodet i den alderen uten at det var noe galt, særlig hun ene gjorde det mye når hun var trøtt og skulle sove. 

Anonymkode: 8660c...a68

Ja er når han skal sove og er lagt. Tusen takk for svar!

Anonymkode: 03fe9...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...