Gå til innhold

Hva er dette???: 0 spøkelse??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror egentlig ikke på slikt tull.. men man kan begynne å lure. I lange tider har det ene barnet våknet på natten å skriker.den ene gangen la jeg meg i hennes seng siden det ble trangt i vår og jeg fikk ikke sove. Nesten med en gang kjente jeg dynen ble tung og det kjentes ut som noen satt seg i senga. Fikk helt dilla. Ble stiv av skrekk og kastet meg ut på gangen. Etter dette har jeg merket det noen ganger i vår seng også. Jeg er alltid helt våken og klar i hodet. Har ingen problemer med å snakke med mannen eller bevege meg. Nå har jeg ikke merket noe på en god stund. I forje uke startet det på nytt. Datteren er våken om nettene og jeg merker at et eller annet setter seg i senga vår. Blir aldri redd lenger.. men hva er det som skjer.. er det noen som vil si meg noe. Hva skal jeg gjøre for å få det bort? Sa det til mannen i går som sa.. da sparker jeg det bare bort.. så ble det borte. Folk kan le så mye de vil.. men dette er bare så merkelig. 

Anonymkode: d79c0...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ekkelt. 

Det finnes folk som renser hus, ta et Googlesøk og se om det er noen i nærheten av deg. 

Anonymkode: 6c680...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det finnes ånder, har opplevd det selv. Var så ille at leiligheten ble solgt. Hun som kjøpte solgte videre etter 3 mnd. Så jeg ville fått noen til å se på det, vet ikke hva de kalles men det er hjelp å få. Ekkelt spes mtp barn!

Anonymkode: fc4bb...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en åpen Bibel inne på soverommet! Og så leser du dette verset høyt hver kveld: 

Fra Paulus brev til Kolosserne. Kap. 2, vers 15: Han (Jesus) avvepnet maktene og myndighetene (onde ånder) og stilte dem åpenlyst til skue, da han viste seg som seiersherre over dem på korset.

Demoner/onde ånder hater navnet Jesus, eller setningen «Jesu blod», da det minner dem om at Jesus døde på korset, sto opp igjen og er sterkere enn dem, og at de må lyde Hans navn. 

For å kaste ut onde ånder, må man ha autoritet i åndeverden. Ta kontakt med en kristen menighet der du bor og be om hjelp. 

Det kan være gjenstander i huset som har blitt brukt i okkulte ritualer, filmer, musikk m demonisk innhold. Eller at det har skjedd svært onde ting der tidligere (drap, selvmord, overgrep, tortur, okkulte ritualer) i huset (eller på eiendommen før huset ble bygget) slik at demonene har fått en åpen dør- og rett til å være der. Men de må gå for navnet Jesus. Jesus tok alt ondt på seg da han døde på korset, og demonene vet dette og må lystre Ham og de som bruker Jesu navn. 

Åndeverdenen er reell! Har lang erfaring, men Jesus er sterkest! 

Få hjelp før barna dine blir alvorlig traumatisert. Det ble jeg som barn, opplevde masse overnaturlig, og utviklet etterhvert angst for å sove. Ble heldigvis helbredet fra det i voksen alder. Men jeg unner ingen barn å oppleve overnaturlige ting.  Kunnskap er makt! Få hjelp! 

Anonymkode: 0136b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Legg en åpen Bibel inne på soverommet! Og så leser du dette verset høyt hver kveld: 

Fra Paulus brev til Kolosserne. Kap. 2, vers 15: Han (Jesus) avvepnet maktene og myndighetene (onde ånder) og stilte dem åpenlyst til skue, da han viste seg som seiersherre over dem på korset.

Demoner/onde ånder hater navnet Jesus, eller setningen «Jesu blod», da det minner dem om at Jesus døde på korset, sto opp igjen og er sterkere enn dem, og at de må lyde Hans navn. 

For å kaste ut onde ånder, må man ha autoritet i åndeverden. Ta kontakt med en kristen menighet der du bor og be om hjelp. 

Det kan være gjenstander i huset som har blitt brukt i okkulte ritualer, filmer, musikk m demonisk innhold. Eller at det har skjedd svært onde ting der tidligere (drap, selvmord, overgrep, tortur, okkulte ritualer) i huset (eller på eiendommen før huset ble bygget) slik at demonene har fått en åpen dør- og rett til å være der. Men de må gå for navnet Jesus. Jesus tok alt ondt på seg da han døde på korset, og demonene vet dette og må lystre Ham og de som bruker Jesu navn. 

Åndeverdenen er reell! Har lang erfaring, men Jesus er sterkest! 

Få hjelp før barna dine blir alvorlig traumatisert. Det ble jeg som barn, opplevde masse overnaturlig, og utviklet etterhvert angst for å sove. Ble heldigvis helbredet fra det i voksen alder. Men jeg unner ingen barn å oppleve overnaturlige ting.  Kunnskap er makt! Få hjelp! 

Anonymkode: 0136b...024

At du bruker setningen «Kunnskap er makt», sammen med «Jesus er sterkest», er ganske fiffig. 

Anonymkode: 6c680...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du bruker setningen «Kunnskap er makt», sammen med «Jesus er sterkest», er ganske fiffig. 

Anonymkode: 6c680...b11

Du ble vel truffet tenker jeg! Godt å høre! Men Jesus kom for deg og, Han kom for å sette fanger i frihet. ❤️ Og gi meningen med livet 💜 Føler at du søker dette. 

Anonymkode: 0136b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke være noe ondt. Kan jo være noen som passer på dere. Men skjønner at du ble redd. Har og selv opplevd flere ting, så ja tror på deg. 

Anonymkode: 22e89...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Behøver ikke være noe ondt. Kan jo være noen som passer på dere. Men skjønner at du ble redd. Har og selv opplevd flere ting, så ja tror på deg. 

Anonymkode: 22e89...ced

Hvem skulle det være? 🤭

Nei, er onde ånder. Som henger fast i f.eks. et bilde, en gjenstand. 

Anonymkode: d9255...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ble vel truffet tenker jeg! Godt å høre! Men Jesus kom for deg og, Han kom for å sette fanger i frihet. ❤️ Og gi meningen med livet 💜 Føler at du søker dette. 

Anonymkode: 0136b...024

Ojsan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du ble vel truffet tenker jeg! Godt å høre! Men Jesus kom for deg og, Han kom for å sette fanger i frihet. ❤️ Og gi meningen med livet 💜 Føler at du søker dette. 

Anonymkode: 0136b...024

Hehe, nei absolutt ikke. Både følelser og fornuft henger i en tynn, skrøpelig tråd hos deg. 

Anonymkode: 6c680...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at alle skapdørene plutselig slo uten at jeg så det. Men hørte. Jeg ble helt sjokkert. Så ble det stille noen minutter. Og så begynte det å tappe på begge nattbordsskuffene , mens jeg satt på senga. På dagtid. Mannen min hørte dette også. 

Jeg turte ikke være i andre etg på en mnd 🤣 Følte meg så utrygg , og ikke alene. Så sa jeg høyt:" Jeg er så redd ! Takk for at du er her, men jeg orker ikke se eller høre noe. 

Har vært stille etter dette.  Er ikke husredd lenger. 

Anonymkode: 97059...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

At du bruker setningen «Kunnskap er makt», sammen med «Jesus er sterkest», er ganske fiffig. 

Anonymkode: 6c680...b11

Du mener at mangelen på kunnskap om Jesus er kunnskap i seg?

Uvitenhet er styrke?

Anonymkode: 92d96...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall ikke noe spøkelse. 

Artig hvordan spøkelser kan sette seg ned på en seng, det knirker i gulvet når de går på det, men gå gjennom vegger- null stress og lydløst

Anonymkode: a69eb...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Legg en åpen Bibel inne på soverommet! Og så leser du dette verset høyt hver kveld: 

Fra Paulus brev til Kolosserne. Kap. 2, vers 15: Han (Jesus) avvepnet maktene og myndighetene (onde ånder) og stilte dem åpenlyst til skue, da han viste seg som seiersherre over dem på korset.

Demoner/onde ånder hater navnet Jesus, eller setningen «Jesu blod», da det minner dem om at Jesus døde på korset, sto opp igjen og er sterkere enn dem, og at de må lyde Hans navn. 

For å kaste ut onde ånder, må man ha autoritet i åndeverden. Ta kontakt med en kristen menighet der du bor og be om hjelp. 

Det kan være gjenstander i huset som har blitt brukt i okkulte ritualer, filmer, musikk m demonisk innhold. Eller at det har skjedd svært onde ting der tidligere (drap, selvmord, overgrep, tortur, okkulte ritualer) i huset (eller på eiendommen før huset ble bygget) slik at demonene har fått en åpen dør- og rett til å være der. Men de må gå for navnet Jesus. Jesus tok alt ondt på seg da han døde på korset, og demonene vet dette og må lystre Ham og de som bruker Jesu navn. 

Åndeverdenen er reell! Har lang erfaring, men Jesus er sterkest! 

Få hjelp før barna dine blir alvorlig traumatisert. Det ble jeg som barn, opplevde masse overnaturlig, og utviklet etterhvert angst for å sove. Ble heldigvis helbredet fra det i voksen alder. Men jeg unner ingen barn å oppleve overnaturlige ting.  Kunnskap er makt! Få hjelp! 

Anonymkode: 0136b...024

DU trenger hjelp.. 

Anonymkode: f6512...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er en seg selv sin verste fiende.... 

Finnes ikke spøkelser, men en fantasifull hjerne. 

Anonymkode: 7c6c9...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, nei absolutt ikke. Både følelser og fornuft henger i en tynn, skrøpelig tråd hos deg. 

Anonymkode: 6c680...b11

Hvorfor dette behovet for å være ubehagelig mot andre? Typisk ateist.

Anonymkode: 77b8a...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, nei absolutt ikke. Både følelser og fornuft henger i en tynn, skrøpelig tråd hos deg. 

Anonymkode: 6c680...b11

Er det deilig å være frekk og respektløs mot folk med en annen tro enn deg, gjemt bak anonymknappen? Håper du ikke lærer barna dine å mobbe, eller lærer du dem at det er greit å mobbe folk med kristen tro? I Norge har vi trosfrihet og ytringsfrihet, men du skriver kanskje fra Nord- Korea? 

Anonymkode: 0136b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

DU trenger hjelp.. 

Anonymkode: f6512...704

Hva er poenget med å tråkke på andre? Lærer du barna dine det? Eller har du ikke hørt om begrepet respekt for mennesker med et kristent livssyn? Vi lever i Norge, og enn så lenge blir de fleste undervist i den norske skole at det finnes ulike livssyn.

Skulle jeg trenge hjelp fordi jeg deler av mine erfaringer og kunnskaper angående et tema som er viktig i den kristne tro? 

Anonymkode: 0136b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 9.04, Anonym bruker skrev:

Hvem skulle det være? 🤭

Nei, er onde ånder. Som henger fast i f.eks. et bilde, en gjenstand. 

Anonymkode: d9255...8d1

Familemedlem, noen som har bodd i huset før osv. Trenger absolutt ikke være onde ånder nei. Har opplevd mye rart, samme har barna mine. Man merker om det er noe ondt. Aldri hatt noe ond følelse. 

Min sønn så ofte gammel mann i et hus vi bodde i. Han har og senere fortalt at noen satt seg på senga hans da han var liten. Da ble han redd og stod opp. Og plutselig begynte søstera å se den gamle mannen. De var så små at de ikke kunne snakke sammen om det. Så aldri noe selv, ikke opplevde noe heller. Var en rolig stemning i det huset. Så var nok bare noen som ville passe på. 

Her i huset vi bor nå har det bodd mye rart før i tiden. Merker energien, men fortsatt ikke noe skummelt. Bare plagsomt i perioder. Har flere ganger merket at noen har gått over bena mine i senga, akkurat som et dyr. En som var her kommentere det samme. Da hadde jeg ikke nevnt noenting. Han trodde det var mus i senga😂 Datteren min sa her om dagen at hun følte at hun tråkket på en hale på gulvet. Hun skvatt. Satt foran henne, og så tydelig ingen hale eller dyr. Så tydeligvis et dyr som dukker opp her iblant. Hva dette er aner jeg ikke. 

 

Anonymkode: 22e89...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Familemedlem, noen som har bodd i huset før osv. Trenger absolutt ikke være onde ånder nei. Har opplevd mye rart, samme har barna mine. Man merker om det er noe ondt. Aldri hatt noe ond følelse. 

Min sønn så ofte gammel mann i et hus vi bodde i. Han har og senere fortalt at noen satt seg på senga hans da han var liten. Da ble han redd og stod opp. Og plutselig begynte søstera å se den gamle mannen. De var så små at de ikke kunne snakke sammen om det. Så aldri noe selv, ikke opplevde noe heller. Var en rolig stemning i det huset. Så var nok bare noen som ville passe på. 

Her i huset vi bor nå har det bodd mye rart før i tiden. Merker energien, men fortsatt ikke noe skummelt. Bare plagsomt i perioder. Har flere ganger merket at noen har gått over bena mine i senga, akkurat som et dyr. En som var her kommentere det samme. Da hadde jeg ikke nevnt noenting. Han trodde det var mus i senga😂 Datteren min sa her om dagen at hun følte at hun tråkket på en hale på gulvet. Hun skvatt. Satt foran henne, og så tydelig ingen hale eller dyr. Så tydeligvis et dyr som dukker opp her iblant. Hva dette er aner jeg ikke. 

 

Anonymkode: 22e89...ced

Haha nei 

Anonymkode: d9255...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pashla skrev:

Kjenner at jeg er veldig spent på hvilken musikk det er som har demonisk innhold?

Det må være allt som inneholder trekkspill musikk😉

Anonymkode: 7c6c9...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det må være allt som inneholder trekkspill musikk😉

Anonymkode: 7c6c9...cef

Trodde det var hardingfela som var djevelens instrument?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...