Gå til innhold

Bollemus, shorts-trend og speedo!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I lys av den andre tråden som omhandler høyt venusberg, så er det mange som synes det er så flott med bollemus. Begrunnelsen er at det er hot og sexy at man kan se konturene av selve musa i bikinibukse og tights. At menn tenner på det ( ja selvsagt tenner menn når de kan se selve fitta! )

I en tidligere tråd gikk diskusjonen rundt den nye trenden innen shorts-bruk, der mange drar shortsen langt oppi underlivet og avslører både cameltoe og bollemus. Da synes damene herinne at det var både vulgært og stygt. 

Og speedoen, som gikk av mote for en del år siden. Den synes jo også mange er fæl, nettopp fordi den avslører konturene av utstyret til mannen. 

Jeg vet ikke jeg, selvmotsigelse much?

Anonymkode: 57ea2...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvmotsigelse? Blant kvinnene her inne? Nei, er du gal?! Skjer aldri det.

Anonymkode: 8a79e...6c2

😄 😄

 

Anonymkode: 57ea2...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, det samme slo meg. Husker den short-tråden ja. Mine jenter får ikke lov til å dra shortsen langt oppi hufsa, så de viser alt de har. Og glad er jeg for at de hører på meg, spesielt når jeg leser hva menn tenker på når de ser sånt. Refererer til den andre tråden om bollemus, der en ettersigende mann skriver han synes det er sexy. Selvsagt synes han det, men jeg vil gremmes om han glaner på min 16 og 18 åring og får en hard en pga shortsen deres 😞

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

He he he, det samme slo meg. Husker den short-tråden ja. Mine jenter får ikke lov til å dra shortsen langt oppi hufsa, så de viser alt de har. Og glad er jeg for at de hører på meg, spesielt når jeg leser hva menn tenker på når de ser sånt. Refererer til den andre tråden om bollemus, der en ettersigende mann skriver han synes det er sexy. Selvsagt synes han det, men jeg vil gremmes om han glaner på min 16 og 18 åring og får en hard en pga shortsen deres 😞

Menn ler og rister på hodet av de yngste jentene som kler seg "sånn". Det er et bloggfenomen. Legg fordommene dine på hylla. At mange menn synes at buksa sitter best, og er finest, når den viser konturer foran og bak, har lite med dette å gjøre. 

Anonymkode: eed87...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I lys av den andre tråden som omhandler høyt venusberg, så er det mange som synes det er så flott med bollemus. Begrunnelsen er at det er hot og sexy at man kan se konturene av selve musa i bikinibukse og tights. At menn tenner på det ( ja selvsagt tenner menn når de kan se selve fitta! )

I en tidligere tråd gikk diskusjonen rundt den nye trenden innen shorts-bruk, der mange drar shortsen langt oppi underlivet og avslører både cameltoe og bollemus. Da synes damene herinne at det var både vulgært og stygt. 

Og speedoen, som gikk av mote for en del år siden. Den synes jo også mange er fæl, nettopp fordi den avslører konturene av utstyret til mannen. 

Jeg vet ikke jeg, selvmotsigelse much?

Anonymkode: 57ea2...dcb

Eller bare forskjellige folk som svarer i forskjellige tråder

Anonymkode: a325c...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn ler og rister på hodet av de yngste jentene som kler seg "sånn". Det er et bloggfenomen. Legg fordommene dine på hylla. At mange menn synes at buksa sitter best, og er finest, når den viser konturer foran og bak, har lite med dette å gjøre. 

Anonymkode: eed87...3ff

Jeg anser ikke 16 og 18 åringer for å være de yngste jentene. Nettopp derfor sier jeg at de ikke skal gå sånn. Så slipper de å bli beglodd nedentil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tristeste med alle disse trådene er at kvinner stadig snakker nedrakkende om kvinnekroppen og andres underliv. Og så lurer de på hvorfor så mange unge sliter med egen kropp...

Voksne kvinner bør gå foran som et godt eksempel og fremheve at variasjon er helt greit og ønskelig og vakkert.

Anonymkode: 2716b...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I lys av den andre tråden som omhandler høyt venusberg, så er det mange som synes det er så flott med bollemus. Begrunnelsen er at det er hot og sexy at man kan se konturene av selve musa i bikinibukse og tights. At menn tenner på det ( ja selvsagt tenner menn når de kan se selve fitta! )

I en tidligere tråd gikk diskusjonen rundt den nye trenden innen shorts-bruk, der mange drar shortsen langt oppi underlivet og avslører både cameltoe og bollemus. Da synes damene herinne at det var både vulgært og stygt. 

Og speedoen, som gikk av mote for en del år siden. Den synes jo også mange er fæl, nettopp fordi den avslører konturene av utstyret til mannen. 

Jeg vet ikke jeg, selvmotsigelse much?

Anonymkode: 57ea2...dcb

Selvmotsigende - nei! Selv om man synes bollemus er sexy, så betyr jo ikke det at man skal vise den frem til alle og enhver. Alt til sin tid!

Anonymkode: 40ecf...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...