Gå til innhold

Hvordan få mer energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg senest 23 og står opp rundt kl. 6. Får jeg mer søvn enn det blir jeg enda mer trøtt og sliten. Jeg har ikke jern- eller vitaminmangel. Jeg forsøkte også å gå turer/ trene over en lenger periode uten at det hjalp. Kostholdet er sunt og normalt. Hadde nylig ferie i 3 uker og den første uka på jobb gikk helt fint og jeg var opplagt. Nå er jeg helt skrapa for energi igjen. Har lyst til å legge meg.

Hva kan jeg gjøre for å få mer energi?? Jeg føler meg helt utslitt og skrapet for energi. Bare å skrive en mail på jobb er tungt 

Anonymkode: cf8f7...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du utsatt for mye stress? Hydrokortison, som skapes ved mye stress, gjør en sliten.

Anonymkode: f3dc1...7ad

Skrevet

Er det noe du har mistanke om at tapper deg? Relasjoner med konflikt, eller noe uoppgjort med noen tilbake i tid?

Anonymkode: 90e56...31c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du utsatt for mye stress? Hydrokortison, som skapes ved mye stress, gjør en sliten.

Anonymkode: f3dc1...7ad

Hydrokortison? Kortisol kanskje?

Anonymkode: 31133...ba6

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg legger meg senest 23 og står opp rundt kl. 6. Får jeg mer søvn enn det blir jeg enda mer trøtt og sliten. Jeg har ikke jern- eller vitaminmangel. Jeg forsøkte også å gå turer/ trene over en lenger periode uten at det hjalp. Kostholdet er sunt og normalt. Hadde nylig ferie i 3 uker og den første uka på jobb gikk helt fint og jeg var opplagt. Nå er jeg helt skrapa for energi igjen. Har lyst til å legge meg.

Hva kan jeg gjøre for å få mer energi?? Jeg føler meg helt utslitt og skrapet for energi. Bare å skrive en mail på jobb er tungt 

Kanskje du bør endre kostholdet? Man kan ha ubalanser i kroppen uten å vite om det. Jeg kan anbefale deg å melde deg inn i gruppa "Magnesiumprotokollen på facebook . Mange har blitt friskere etter og ha fulgt protokollen

Anonymkode: 2541d...10e

Skrevet

Stress føler jeg ikke så mye på, men er jo mye å gjøre på jobb, men det er jo normalt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...