Gå til innhold

Populære klær og leker til 7 årige jenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil kjøpe litt nye klær og leker til niesen min som jeg er så innmari glad i. Hun har nettopp begynt i 2. klasse og jeg lurer på hva som er populært av klær og leker?

Anonymkode: dc0d2...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt av klær og ting med enhjørninger på, glitter og pallietter, fine kulepenner med forskjellige farger, top model bøker, dagbøker, gjerne med lås på. Hårting og div smykker/ øredobber fra glitter. 

Anonymkode: af4fd...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 22.22, Anonym bruker skrev:

LOL ting og dukker er veldig populært 😊

Anonymkode: 52948...034

LOL-dukker eller dukker generelt?

Anonymkode: dc0d2...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

LOL-dukker eller dukker generelt?

Anonymkode: dc0d2...68e

LOL suprise dukker 😊 Veldig populært her for min jente på 8 år og venninnene hennes ihvertfall. 

Anonymkode: 52948...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 2. klassejente. Har aldri hørt om LOL dukke før. Hva er det? Her er klinkekuler populært. Av klær er hun ferdig med enhjørninger og på vei ut av rosabobla og kjoleverden. 

Anonymkode: 6b94b...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 2. klassejente. Har aldri hørt om LOL dukke før. Hva er det? Her er klinkekuler populært. Av klær er hun ferdig med enhjørninger og på vei ut av rosabobla og kjoleverden. 

Anonymkode: 6b94b...39b

Hva liker hun? Er det noe som er populært blande vennene hennes?😊

Anonymkode: dc0d2...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 2. klassejente. Har aldri hørt om LOL dukke før. Hva er det? Her er klinkekuler populært. Av klær er hun ferdig med enhjørninger og på vei ut av rosabobla og kjoleverden. 

Anonymkode: 6b94b...39b

Er jo super populært. Så akkurat det er litt merkelig. 

Anonymkode: 52948...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva liker hun? Er det noe som er populært blande vennene hennes?😊

Anonymkode: dc0d2...68e

Hun liker å turne og spille fotball. Av materielle ting så er nok tegning, Ty-bamser og litt vanlige dukker poppis innimellom. Vi kjøper aldri «ræl» som LOL dukkene ser ut til å være, sikkert derfor jeg aldri har hørt om dem... 

Anonymkode: 6b94b...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun liker å turne og spille fotball. Av materielle ting så er nok tegning, Ty-bamser og litt vanlige dukker poppis innimellom. Vi kjøper aldri «ræl» som LOL dukkene ser ut til å være, sikkert derfor jeg aldri har hørt om dem... 

Anonymkode: 6b94b...39b

Vanlige dukker leker vel få jenter på 7 år med. Går vel mest i smådukker i den alderen. Ty bamser er og populære ja. 

Lol dukkene er ikke ræl. Er faktisk kvalitet. Men dyrt er det. Ser kanskje litt dillete ut. Men slår tydeligvis ann 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...