Gå til innhold

Da var det brått hverdag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uka består av 

4 fotballkamper (heldigvis kommer de seg til og fra trening selv)

2 foreldremøter

Kveldsmøte på jobb

Politisk møte på kveld

2 kioskvakter

Fotballturnering til helga 

Stand lørdag (politikk)

Vi har bare en bil, så logistikken krever sitt. 

Kjente det var litt brutalt 😅

Andre som har fått en travel start på skoleåret? 

Anonymkode: de50e...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolig uke her. 

Fotballkamp i morgen

en trening onsdag

To treninger torsdag

en trening søndag

«klubb» fredag

har bare en bil og er bare en forelder, og et av barna må kjøres til trening.

Anonymkode: 3811c...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fin uke. Flyttelasskjøring for 1 barn, fire treninger som må kjøres på, en 75-årsdag i helga.

Anonymkode: 90de5...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk og lov! Litt hektisk i dag med logistikk av unger som skulle til og fra skolen. Resten av uken blir litt i samme sporet, men regner med fra sept så blir det full fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myk start her. Aktiviteter og foreldremøter starter ikke før september, og på skolen er det kun leselekse første uka. Litt deilig. :)

Anonymkode: ee3af...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som man reder, ligger man. Hvorfor skal barna på alt dette? Hva med å roe ned litt? 

Her blir det en fotballtrening på torsdag, og dans omtrent samtidig med eldste. De får ikke gå på flere enn én aktivitet hver. 

Anonymkode: 4b8ed...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uka består av 

4 fotballkamper (heldigvis kommer de seg til og fra trening selv)

2 foreldremøter

Kveldsmøte på jobb

Politisk møte på kveld

2 kioskvakter

Fotballturnering til helga 

Stand lørdag (politikk)

Vi har bare en bil, så logistikken krever sitt. 

Kjente det var litt brutalt 😅

Andre som har fått en travel start på skoleåret? 

Anonymkode: de50e...78f

Har ingen slike uker. Ville aldri falt meg inn å være med på så mye ting. Alt bortsett fra foreldremøte er jo frivillig. (Foreldremøte er frivillig men viktig).

Anonymkode: 01daf...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som man reder, ligger man. Hvorfor skal barna på alt dette? Hva med å roe ned litt? 

Her blir det en fotballtrening på torsdag, og dans omtrent samtidig med eldste. De får ikke gå på flere enn én aktivitet hver. 

Anonymkode: 4b8ed...cf7

Jeg antar barnet ditt som spiller fotball er liten? Når de er 14år er det ikke EN trening i uken. Det er trening 6 dager i uken...

Anonymkode: aea83...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen slike uker. Ville aldri falt meg inn å være med på så mye ting. Alt bortsett fra foreldremøte er jo frivillig. (Foreldremøte er frivillig men viktig).

Anonymkode: 01daf...2fc

Jeg har fire barn, så da blir selvfølgelig ukene travle.

Jeg er ikke med på noen ting selv da, men alle ungene trener jo, også er det foreldremøter, dugnader og diverste å følge opp...

Denne uka er helt vanlig med treninger, men 15-åringen skal ha fire dager på trafikalt grunnkurs pluss at vi har konfirmasjon til lørdag, så ganske hektiskt ja ;)

 

Anonymkode: 4a04e...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som man reder, ligger man. Hvorfor skal barna på alt dette? Hva med å roe ned litt? 

Her blir det en fotballtrening på torsdag, og dans omtrent samtidig med eldste. De får ikke gå på flere enn én aktivitet hver. 

Anonymkode: 4b8ed...cf7

Det er tre unger, og bare en aktivitet, men selvsagt ulike lag. Av en eller annen grunn er det bare bortekamper, og man stiller jo opp for laget og deltar på turnering. De er ikke flere enn at alle må bidra. Det gjelder også dugnad med kioskvakt. Hvis vi ikke tar vår skjerv, dytter vi det bare over på noen andre. 

Politikk er det jo vi voksne som er engasjert i, og rundt valg er det litt hektisk. Det at noen engasjerer seg politisk er viktig for lokalsamfunnet. 

Foreldremøtene skyldes opplæring i en ny og viktig rutine på barneskolen, og eldste er ny på ungdomsskolen, så da føles også det møtet viktig. 

Anonymkode: de50e...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg antar barnet ditt som spiller fotball er liten? Når de er 14år er det ikke EN trening i uken. Det er trening 6 dager i uken...

Anonymkode: aea83...eb8

Ja, det er riktig. Mine har bare 2, 3 og 4 treninger i uken, men siden vi bor bare 1 km fra bana, kommer de seg til og fra selv - heldigvis! 

 

Hi

Anonymkode: de50e...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig deilig å lese, for jeg har kun ett foreldremøte denne uka. Ungdomskole og vidregående på ungene og de kommer seg til og fra fritidsaktiviteter selv. Savner litt den hektiske tiden også, for da hadde jeg litt mer kontroll på ungene. Nå flakser de over alle hauger. Fått hjem en unge, minste må jeg vel mase på en gang til nå som jeg kom hjem fra jobb. 

Anonymkode: b6b0d...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er tre unger, og bare en aktivitet, men selvsagt ulike lag. Av en eller annen grunn er det bare bortekamper, og man stiller jo opp for laget og deltar på turnering. De er ikke flere enn at alle må bidra. Det gjelder også dugnad med kioskvakt. Hvis vi ikke tar vår skjerv, dytter vi det bare over på noen andre. 

Politikk er det jo vi voksne som er engasjert i, og rundt valg er det litt hektisk. Det at noen engasjerer seg politisk er viktig for lokalsamfunnet. 

Foreldremøtene skyldes opplæring i en ny og viktig rutine på barneskolen, og eldste er ny på ungdomsskolen, så da føles også det møtet viktig. 

Anonymkode: de50e...78f

Hva slags rutine på barneskolen krever foreldremøte?

Anonymkode: a9ea1...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...