GĂ„ til innhold

5 dager over IKM


Nene80

Anbefalte innlegg

Hei hei damer 😊

Sitter her Ä kjenner pÄ det ene og det andre.
31.07/01.08 var mine dager som var mine aller mest fruktbare dager, hadde samleie seeeent den 31.07 (onsdag)
Fredag, lÞrdag sÞndag samme uka hadde jeg vondt i hodet. Mandag hadde jeg vondt i hodet og kjente en slags verkende stikking nedi magen. Begynte senere i den uka Ä fÞle meg oppblÄst, begynte etter et par dager Ä bli trÞtt i tillegg.

Fredag 16.08 tok jeg en test (CB), den var negativ. Var da 2 dager over IKM. Vet helt sikkert at vi hadde samleie ved eggelÞsning. Hatt masse mens symtomer som Þmme bryster to tre dager fÞr IKM og skikkelig menssmerter to dager fÞr IKM, dagen fÞr, selve dagen, dagen etter og to dager over IKM (var da jeg tok en test som var negativ, blenda hvit). LÞrdag sÄ satte puppene i gang, sÞndag tok de av, kjente de hele tiden uansett hva jeg gjorde. Er slik i dag Ä... I ca en og en halv uke har jeg vÊrt super sulten, spesielt den siste uka. TrÞtt og kjei og vondt i bekkenet, hatt speielt vondt i hÞyre hofte. Men ikke nÄr jeg ligger pÄ hÞyre side, verre om jeg ligger pÄ venstre.

Noen her som oxo tenker at det kansje var for tidlig for meg Ă„ teste 2 dager over IKM?
Noen som tenker det samme som meg at det kaaanskjeee er en liten spire der inne?

Har fire barn i fra fĂžr, yngste 10 1/2 Ă„r. SĂ„ ei stund siden.

Har sÄnn gru/gleder fÞlelse nÄr det kommer til Ä ta ny test. Har ikke bil nÄ siden gubben er pÄ HV Þvelse hele uka.. SÄ her smÞres det med tÄlmodighet.

Flere ting jeg kan skrive opp her av symtomer... men men....

Ønsker flere barn 1 eller 2, siden jeg i Är fyller 39 sÄ synes jeg det er pÄ tide at en liten spire skal sitte hehe.... Men stresser ikke da 

Takker pĂ„ forhĂ„nd â˜ș

Endret av Nene80
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Symptomer fÄr man ikke sÄ tidlig om man er gravid. Folk mÄ slutte Ä lete etter symptomer hele tiden 

Anonymkode: 09c70...171

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 minutter siden, Nene80 skrev:

Hei hei damer 😊

Sitter her Ä kjenner pÄ det ene og det andre.
31.07/01.08 var mine dager som var mine aller mest fruktbare dager, hadde samleie seeeent den 31.07 (onsdag)
Fredag, lÞrdag sÞndag samme uka hadde jeg vondt i hodet. Mandag hadde jeg vondt i hodet og kjente en slags verkende stikking nedi magen. Begynte senere i den uka Ä fÞle meg oppblÄst, begynte etter et par dager Ä bli trÞtt i tillegg.

Fredag 16.08 tok jeg en test (CB), den var negativ. Var da 2 dager over IKM. Vet helt sikkert at vi hadde samleie ved eggelÞsning. Hatt masse mens symtomer som Þmme bryster to tre dager fÞr IKM og skikkelig menssmerter to dager fÞr IKM, dagen fÞr, selve dagen, dagen etter og to dager over IKM (var da jeg tok en test som var negativ, blenda hvit). LÞrdag sÄ satte puppene i gang, sÞndag tok de av, kjente de hele tiden uansett hva jeg gjorde. Er slik i dag Ä... I ca en og en halv uke har jeg vÊrt super sulten, spesielt den siste uka. TrÞtt og kjei og vondt i bekkenet, hatt speielt vondt i hÞyre hofte. Men ikke nÄr jeg ligger pÄ hÞyre side, verre om jeg ligger pÄ venstre.

Noen her som oxo tenker at det kansje var for tidlig for meg Ă„ teste 2 dager over IKM?
Noen som tenker det samme som meg at det kaaanskjeee er en liten spire der inne?

Har fire barn i fra fĂžr, yngste 10 1/2 Ă„r. SĂ„ ei stund siden.

Har sÄnn gru/gleder fÞlelse nÄr det kommer til Ä ta ny test. Har ikke bil nÄ siden gubben er pÄ HV Þvelse hele uka.. SÄ her smÞres det med tÄlmodighet.

Flere ting jeg kan skrive opp her av symtomer... men men....

Ønsker flere barn 1 eller 2, siden jeg i Är fyller 39 sÄ synes jeg det er pÄ tide at en liten spire skal sitte hehe.... Men stresser ikke da 

Takker pĂ„ forhĂ„nd â˜ș

Du har fire fra fÞr og vil ha 1-2 til og du pÄstÄr at du ikke stresser? Med nÞyaktig planlegging av sex, med testing sÄ tidlig som bare det og med masse sÄkalte symptomer hÞres det hvertfall ikke ut som om du er helt avslappet..

Anonymkode: 55bd9...469

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg bare merket det pÄ meg at alt var annerledes nÄr jeg er gravid. Gjerne ett par dager fÞr forventet mens. Som du beskriver, vondt i hodet, oppblÄst, murringer og sprengte bryster. Men nÄ det er sagt, sÄ kan det vÊre en heftig PMS som tuller med deg ogsÄ. MÄ nesten bare vente for Ä se om tante rÞd dukker opp eller. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg hĂ„per virkelig du er gravid siden du Ăžnsker det.đŸ€—Â  NĂ„r jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer sĂ„ jeg kan ikke hjelpe deg med det

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...