Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Flere som meg? Bor milevis fra familie og styrer skuta selv. Hvordan har du og dine det? Jobb, sosialt liv osv? Mine er 9, 7 og 4. Vært alene i 4 år. Savner sosialt liv med voksne folk. Og å gå turer i tempo man får litt puls av, vært mye rusling en del år, kommer seg! Ny mann skal jeg ikke ha, hater å orge hage rundt min falleferdige enebolig og skulle nok bodd mer lettstelt, blir likevel pga plassen. Savner å kunne ta noen timer ekstra på jobb, ikke være den som må løpe 10 min før møtet er slutt hver gang for å rekke å hente osv. Ellers trives jeg med livet mitt. Anonymkode: 4c37e...a34
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Jeg er også alene med tre, men de er eldre enn dine, da. Vært alene siden 2011, da var yngste to år. Far er ikke "til å regne med", han har bare sporadisk kontakt med barna sine😕 Det har vært fine, men hektiske år. Vi bor også på landet, og jeg har hatt råd til å jobbe 80% - har prioritert tid foran bedre råd, og angrer ikke på det! Tid for meg selv er det knapt, merker at det er litt bedre nå når det barna er eldre. Samtidig er det mer krevende ift henting /bringing til fritidsaktiviteter o.l.. Et par av venninnene ymter stadig om at jeg bør finne en mann, men det har jeg slettes ikke lyst til! Er ikke på jakt i alle fall 😉 Utrolig god følelse å klare seg selv! Anonymkode: 2d0ba...fe4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 Mine 3 begynner å bli voksne nå men var alene med de i mange år, har ikke hatt noe behov for 4.barnet (mann) 🤣 Anonymkode: ec770...7fc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 Mine var 3, 5 og 13 da jeg ble alene. Har familie i nærheten, men aldri bedt de stille opp på noe om det ikke er nødvendig (foreldremøter, hente/levere på trening o.l). De er hos far en helg i mnd og da orker jeg ikke være sosial. Barna er nå 19 (flyttet ut), 11 og 9 år, så de er med meg på det meste eller velger å være alene hjemme mens jeg tar en kaffe med venninner. Anonymkode: 96739...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå