Gå til innhold

Hvordan lære seg å bli en god sub...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at det ikke er noen fasit selvfølgelig, men jeg er nybegynner på dette. Jeg tåler mye og liker alt jeg har gjort hittil, eller hva elskeren min har gjort. Men jeg vil vise ham at jeg virkelig vil underkaste meg. Jeg gjør alt han sier allerede. Vi er ikke kjærester, kun elskere. Det jeg vet er at han liker å binde meg fast og å piske meg, holde meg fast og å slå meg/fike til meg, at jeg har bind for øynene, lugge meg osv. Hva mer kan jeg vente meg, altså skjønner at ikke alle tenner på det samme selvfølgelig, men gi meg noen tips om hva han kan foreslå...Har lett på forskjellige forum, men finner liksom ikke noe som gir meg svar. Han er selvfølgelig myk og god også

Anonymkode: 699ae...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må faktisk du og din partner snakke om og finne ut sammen. For det er hva dere sammen liker og ikke liker som har betydning for hvordan sub du kan være. Dette er nok litt feil forum for å spørre om dette også og du får nok ganske likt svar der som du fikk av meg nå. Dere må snakke sammen og finne det ut sammen. 

Anonymkode: 92b3f...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER en god sub. Men din dominant vet ikke nødvendigvis at du konstant tenker på hvordan du kan bli bedre og bedre. Sannsynligvis vil du ønske å bli instruert av han hele tiden men å være en god sub er også å vente til din dominant trenger deg. 

Når du kjenner hverandre bedre, så be han om å få snakke med han. Om han er en god dominant, vil ha gi deg tid til det med klær på. Når du får tid hos han, knel ved hans side og si dine behov om å følge deg eid og underkastet han hele tiden. Spør om du kan be om å få regler til å forholde deg til når du ikke treffer han også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider