Gå til innhold

Hvordan lære seg å bli en god sub...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at det ikke er noen fasit selvfølgelig, men jeg er nybegynner på dette. Jeg tåler mye og liker alt jeg har gjort hittil, eller hva elskeren min har gjort. Men jeg vil vise ham at jeg virkelig vil underkaste meg. Jeg gjør alt han sier allerede. Vi er ikke kjærester, kun elskere. Det jeg vet er at han liker å binde meg fast og å piske meg, holde meg fast og å slå meg/fike til meg, at jeg har bind for øynene, lugge meg osv. Hva mer kan jeg vente meg, altså skjønner at ikke alle tenner på det samme selvfølgelig, men gi meg noen tips om hva han kan foreslå...Har lett på forskjellige forum, men finner liksom ikke noe som gir meg svar. Han er selvfølgelig myk og god også

Anonymkode: 699ae...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må faktisk du og din partner snakke om og finne ut sammen. For det er hva dere sammen liker og ikke liker som har betydning for hvordan sub du kan være. Dette er nok litt feil forum for å spørre om dette også og du får nok ganske likt svar der som du fikk av meg nå. Dere må snakke sammen og finne det ut sammen. 

Anonymkode: 92b3f...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER en god sub. Men din dominant vet ikke nødvendigvis at du konstant tenker på hvordan du kan bli bedre og bedre. Sannsynligvis vil du ønske å bli instruert av han hele tiden men å være en god sub er også å vente til din dominant trenger deg. 

Når du kjenner hverandre bedre, så be han om å få snakke med han. Om han er en god dominant, vil ha gi deg tid til det med klær på. Når du får tid hos han, knel ved hans side og si dine behov om å følge deg eid og underkastet han hele tiden. Spør om du kan be om å få regler til å forholde deg til når du ikke treffer han også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke «bli en god sub». Du skal HA DET GODT som sub. Og da er det feil spørsmålsstilling. Ikke spør «hva kan jeg vente meg», og ikke rams opp hva HAN liker å gjøre med deg. Spørsmålet er jo hva du tillater ham å gjøre og hva du nyter. 

Jeg er også sub, og benytter situasjonen til å ta ut luksusdyret i meg. Det er jeg som er mottakeren av all nytelsen og alle kjærtegnene; harde som myke, og det er jeg som skal kjæles, piskes og tuktes fram til orgasme. Hans jobb er å gjøre det uten medvirkning eller makt fra meg, slik at det jeg gjør er hengivelse  og nytelse. Intet annet.

Anonymkode: da04b...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skal ikke «bli en god sub». Du skal HA DET GODT som sub. Og da er det feil spørsmålsstilling. Ikke spør «hva kan jeg vente meg», og ikke rams opp hva HAN liker å gjøre med deg. Spørsmålet er jo hva du tillater ham å gjøre og hva du nyter. 

Jeg er også sub, og benytter situasjonen til å ta ut luksusdyret i meg. Det er jeg som er mottakeren av all nytelsen og alle kjærtegnene; harde som myke, og det er jeg som skal kjæles, piskes og tuktes fram til orgasme. Hans jobb er å gjøre det uten medvirkning eller makt fra meg, slik at det jeg gjør er hengivelse  og nytelse. Intet annet.

Anonymkode: da04b...1e7

Du, derimot, bør bli en bedre sub. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, MerraSomGår skrev:

Du, derimot, bør bli en bedre sub. 

Nei, det fins ingen stillingsbeskrivelse eller nasjonal standard, du... å være sub innebærer ikke å bekjenne seg til en religion. 

Anonymkode: da04b...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det fins ingen stillingsbeskrivelse eller nasjonal standard, du... å være sub innebærer ikke å bekjenne seg til en religion. 

Anonymkode: da04b...1e7

Har jeg heller aldri sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MerraSomGår skrev:

Har jeg heller aldri sagt. 

Vel, dersom det ikke finnes en standard, kan du heller ikke vurdere meg. 

Anonymkode: da04b...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske umulig å gi noen "råd". Du må bare kjenne dine egne grenser, og han må ha god fantasi.

Anonymkode: 889e4...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, dersom det ikke finnes en standard, kan du heller ikke vurdere meg. 

Anonymkode: da04b...1e7

Jeg vurderte deg ut fra mine egne standarder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo stor forskjell på hvor langt dere begge ønsker å dra det. Om det er i livet eller kun i seksuelle situasjoner. 

Jeg er sub i sengen men i vårt liv har jeg betraktelig mer kontroll over oss som familie enn min mann. Noe vi begge trives med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er sub? Teit spørsmål kanskje...

Anonymkode: 612f6...c11

Kort fortalt: En som ønsker å være og bli behandlet som en (sex)slave i et forhold der begge vet at det er snakk om rollespilling, og som er ment for å gi seksuell nytelse til begge parter.

Anonymkode: cf55a...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MerraSomGår skrev:

Jeg vurderte deg ut fra mine egne standarder. 

Sånt hell at du aldri kommer til å få ligge med meg, da.

Anonymkode: da04b...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er sub? Teit spørsmål kanskje...

Anonymkode: 612f6...c11

Forkortelse for «submissive», som motsats til «dominant».

Anonymkode: da04b...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...