Gå til innhold

Samboer kastet penger i søpla


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var riktig nok 5, 10 og 20 cent mynter, men synes likevel det var helt forferdelig at han kastet penger. Jeg sa til ham at han aldri mer må kaste penger uansett, men han mener jeg er «overtroisk» og at det der var småpenger vi aldri kommer til å bruke.

Jeg tenker selv at man aldri kaster penger uansett hva. Det er folk der ute som ville blitt  sjeleglad for noen få cent, og her gikk de i søpla. Har helt vondt inni meg😢

Kaster dere penger dere ikke har bruk for? Ville du reagert på at mannen kasta penger?

Anonymkode: 00e00...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri laget så mye drama som deg, men nei jeg ville aldri kastet penger. 

Anonymkode: 696df...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kastet en konvolutt med 5000 kroner en gang, han trodde den var tom. DA reagerte jeg, han fant den heldigvis igjen etter å ha gått gjennom søppeldunken. 😛

Noen cent hadde jeg nok ikke reagert på, men jeg ville ikke gjort det selv.

Anonymkode: 298c7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en reisekasse, der legges pass, adaptere og penger i utenlandsk valuta i kontanter, som er igjen etter turen. Når nestemann, eller hele familien, skal på ny tur, sjekkes pengebeholdningen når passet hentes. 

Anonymkode: 71f71...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville aldri laget så mye drama som deg, men nei jeg ville aldri kastet penger. 

Anonymkode: 696df...40e

Drama? Hvor fikk du det ifra? Var ingen drama her🤔

Anonymkode: 00e00...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller aldri kastet penger.

Sjelden vi tar med mynter hjem, de legger vi gjerne igjen på hotellrommet så kan vaskedamene ta dem i tips.

Eller vi bruker de opp rett før vi reiser hjem, gir alle myntene vi har og betaler resten med kort.

Har noen utenlandske mynter her da, men de leker ungene med, gøy å leke butikk.

Anonymkode: 4dde2...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drama? Hvor fikk du det ifra? Var ingen drama her🤔

Anonymkode: 00e00...a0d

Du konfronterte ham som et barn, og sa «Det må du aldri gjøre igjen!», du har «helt vondt inni deg», og du lager et innlegg her inne. Jo, du skaper drama. 

Anonymkode: 696df...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastet alle pengene barna fikk til jul sammen med julepapir og bånd! 

Kom på det en uke etter jul, og heldigvis hadde vi ikke kastet søppelsekken selv om det var søppeltømming i mellomtiden. 

Grusom opplevelse, men ikke helt det du mener. Så nei, jeg kaster ikke penger bortsett fra om det er utenlandsk småmynt som blir liggende å flyte rundt. 

Anonymkode: 97c45...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde du sikkert fått hjerteinfarkt av å se meg resirkulere et kjempeglass med mynter av diverse sort

Anonymkode: 26d63...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du konfronterte ham som et barn, og sa «Det må du aldri gjøre igjen!», du har «helt vondt inni deg», og du lager et innlegg her inne. Jo, du skaper drama. 

Anonymkode: 696df...40e

Ja, Gud bedre for et drama😂😂😂 Det gikk veldig stille og rolig for seg😋

Anonymkode: 00e00...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du konfronterte ham som et barn, og sa «Det må du aldri gjøre igjen!», du har «helt vondt inni deg», og du lager et innlegg her inne. Jo, du skaper drama. 

Anonymkode: 696df...40e

Dette!

Anonymkode: 5780b...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det forresten en boks på toppen av tellemaskinen i banken til småmynt som ikke går i maskinen, utenlandske mynter kan fint legges i den så blir de resirkulert på riktig måte. 

Penger er penger altså, jeg kaster de ikke.

Anonymkode: 4dde2...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne lett kastet småmynt av utenlandsk valuta. Hadde aldri blitt brukt uansett. Jeg fant 30 euro i skapet idag og de kastet jeg selvfølgelig ikke 

Anonymkode: 8c4e9...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var riktig nok 5, 10 og 20 cent mynter, men synes likevel det var helt forferdelig at han kastet penger. Jeg sa til ham at han aldri mer må kaste penger uansett, men han mener jeg er «overtroisk» og at det der var småpenger vi aldri kommer til å bruke.

Jeg tenker selv at man aldri kaster penger uansett hva. Det er folk der ute som ville blitt  sjeleglad for noen få cent, og her gikk de i søpla. Har helt vondt inni meg😢

Kaster dere penger dere ikke har bruk for? Ville du reagert på at mannen kasta penger?

Anonymkode: 00e00...a0d

Jeg kan love deg en ting; absolutt ingen, inkludert tiggere, blir sjeleglade for noen få cent. 

Anonymkode: e5861...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...