Gå til innhold

Noen som har blitt gravide under mensen før?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det høres rart ut, men jeg begynner virkelig å lure.

jeg hadde fleste dag i siste mens 31. Juli.

hadde sex ubeskyttet noen dager ut i mensen. Jeg får el ca en uke etter mensen til vanlig.

jeg har to svangerskap bak meg og merker symptomer fort. Den ene gangen tenkte jeg rett etter samleie nå ble jeg gravid.

men nå tror jeg det har rablet for meg, for jeg merker symptomer.

siste uken har jeg vært veldig svimmel og varm. Metallisk smak i munnen de siste dagene. Stikking/mensmurringer i underlivet. Fett hår og takler ikke lukten av smør orker derfor ikke åpne kjøleskapet. De andre lukter ikke noe.

det første «tegnet» som fikk meg til å i det hele tatt tenke tanken er at siste uken har jeg hatt veldig tynn og MYE utflod. Ikke EL utflod som for meg alltid er slimete og tykkere. Jeg har hatt mye utflod i mine andre svangerskap.

er dette i det hele tatt mulig? Vet ingen kan svare på det, men noen med erfaringer? 

Jeg har alltid kunnet stole på kroppen min og magefølelse tidligere.

Anonymkode: ac0d7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om noen det er skjedd for, men vi fikk høre i biologi på vdg at det faktisk KAN forekomme. Kroppen er ikke en maskine.

Anonymkode: 881fc...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. To ganger planlagt. Jeg har El på dag 7-8 og oftest mens i 6-9 dager, så for å bli gravid måtte vi gjøre det sånn 🤷‍♀️ 

Sæd kan uansett overleve i deg opptil 9dager,så om du så har El innenfor "normalen" kan du fortsatt bli gravid ved seg under mens. 

... forstår nå hvorfor jeg aldri ble gravid mens vi ikke brukte prevansjon, før jeg begynte med El tester. 

Anonymkode: e02d0...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke personlig, men jeg kjenner ei som ble det. 

De sier vel at en orgasme kan trigge eggløsning så den kommet før planlagt? 

Anonymkode: de59d...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...