Gå til innhold

Nytt spørsmål om Mysimba..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå brukt Mysimba i straks to uker og har veldig god effekt av den. Må man da øke dosen? Hvis jeg får god effekt av en pille om dagen er det vel unødvendig å øke til fire? Noen som har brukt disse og har erfaring? 

Anonymkode: 4fc44...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå brukt Mysimba i straks to uker og har veldig god effekt av den. Må man da øke dosen? Hvis jeg får god effekt av en pille om dagen er det vel unødvendig å øke til fire? Noen som har brukt disse og har erfaring? 

Har du gått ned mye?

Anonymkode: 89770...cf4

Skrevet

Eg har brukt det i et halvt år nå. Bruker fortsatt kun 1 tablett per dag, legen sier det holder sålenge eg merker effekten. Har gått ned 20 kilo.

Anonymkode: 9f93e...3a4

Skrevet

Jeg opplevde det samme, så etter litt prøving og feiling så tar jeg en tablett morgen og kveld. Det er rett dose for meg. Jeg har gått ned 8 kilo siden mars. Men jeg lever som vanlig og føler ikke at jeg slanker meg. Hadde som mål å ikke gå opp noe i ferien, som var 3,5 uke i Spania og det klarte jeg. Jeg hadde sikkert gått ned fortere med et strengere regime på kosthold, men går for sakte men sikkert.

Anonymkode: d2dfa...838

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du gått ned mye?

Anonymkode: 89770...cf4

4,5 kg på to uker. Har strammer inn greit på kostholdet og har mye å ta av. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eg har brukt det i et halvt år nå. Bruker fortsatt kun 1 tablett per dag, legen sier det holder sålenge eg merker effekten. Har gått ned 20 kilo.

Anonymkode: 9f93e...3a4

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg opplevde det samme, så etter litt prøving og feiling så tar jeg en tablett morgen og kveld. Det er rett dose for meg. Jeg har gått ned 8 kilo siden mars. Men jeg lever som vanlig og føler ikke at jeg slanker meg. Hadde som mål å ikke gå opp noe i ferien, som var 3,5 uke i Spania og det klarte jeg. Jeg hadde sikkert gått ned fortere med et strengere regime på kosthold, men går for sakte men sikkert.

Anonymkode: d2dfa...838

Takk for svar! Da beholder jegdenne doseringen så lenge☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...