Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Jeg har nå brukt Mysimba i straks to uker og har veldig god effekt av den. Må man da øke dosen? Hvis jeg får god effekt av en pille om dagen er det vel unødvendig å øke til fire? Noen som har brukt disse og har erfaring? Anonymkode: 4fc44...124
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har nå brukt Mysimba i straks to uker og har veldig god effekt av den. Må man da øke dosen? Hvis jeg får god effekt av en pille om dagen er det vel unødvendig å øke til fire? Noen som har brukt disse og har erfaring? Anonymkode: 4fc44...124 Har du gått ned mye? Anonymkode: 89770...cf4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Eg har brukt det i et halvt år nå. Bruker fortsatt kun 1 tablett per dag, legen sier det holder sålenge eg merker effekten. Har gått ned 20 kilo. Anonymkode: 9f93e...3a4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Jeg opplevde det samme, så etter litt prøving og feiling så tar jeg en tablett morgen og kveld. Det er rett dose for meg. Jeg har gått ned 8 kilo siden mars. Men jeg lever som vanlig og føler ikke at jeg slanker meg. Hadde som mål å ikke gå opp noe i ferien, som var 3,5 uke i Spania og det klarte jeg. Jeg hadde sikkert gått ned fortere med et strengere regime på kosthold, men går for sakte men sikkert. Anonymkode: d2dfa...838
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du gått ned mye? Anonymkode: 89770...cf4 4,5 kg på to uker. Har strammer inn greit på kostholdet og har mye å ta av. Anonymkode: 4fc44...124
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Eg har brukt det i et halvt år nå. Bruker fortsatt kun 1 tablett per dag, legen sier det holder sålenge eg merker effekten. Har gått ned 20 kilo. Anonymkode: 9f93e...3a4 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg opplevde det samme, så etter litt prøving og feiling så tar jeg en tablett morgen og kveld. Det er rett dose for meg. Jeg har gått ned 8 kilo siden mars. Men jeg lever som vanlig og føler ikke at jeg slanker meg. Hadde som mål å ikke gå opp noe i ferien, som var 3,5 uke i Spania og det klarte jeg. Jeg hadde sikkert gått ned fortere med et strengere regime på kosthold, men går for sakte men sikkert. Anonymkode: d2dfa...838 Takk for svar! Da beholder jegdenne doseringen så lenge☺️ Anonymkode: 4fc44...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå