Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Jeg har en god venn, vi er begge i forhold så det er ingen amorøse følelser i bildet. Han er en jeg har delt livets gleder og sorger med, han kjenner meg på godt og vondt. Nå nylig hadde jeg en krangel med kjæresten min, noe jeg ikke fortalte min venn, å utlevere noen er noe jeg aldri gjør. I går fikk jeg vite at kjæresten min hadde tatt kontakt med min venn, og de hadde snakket om meg. Min venn hadde da sagt noen ufordelaktige ting om meg, for så å glatte over. Han vet at jeg har det tøft for tiden, min kjæreste vet også dette men ikke i så stor grad som min venn. Denne vennen har jeg stilt opp for så enormt mye, også får jeg høre dette. Jeg vet at det er tilfelle at han har sagt det, da det gjelder ting kun han har kjennskap til. Føler at all tillit er borte, og føler et enormt behov for å konfrontere han, men har det noe for seg ?Kanskje bedre å bare fade han ut ? Anonymkode: c2f56...407
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Husk at din kjæreste ikke nødvendigvis gjengir det helt korrekt. Vi alle plumper ut med litt på en dårlig dag. Jeg ville tatt dette opp med vennen først eller enda enklere, glemt hele uttalelsen. Skjønner du er skuffet. Men de fleste sier slikt i blant, også de som er verdt å ha. Anonymkode: d173e...f29
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Fade ham ut, er noe man gjør hvis man er en kujon. Jeg ville veldig rolig tatt opp med ham, at det dere snakker om privat, forblir privat. Han skal ikke si ting videre. Men, jeg ville ikke laget noe problem av det. Han har lov å mene hva han vil om deg, og snakke med hvem han vil. Og som en annen påpeker, ikke sikkert kjæresten din gjengir dialogen som den var. Anonymkode: 9fe5e...8e8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men de fleste sier slikt i blant, også de som er verdt å ha. Anonymkode: d173e...f29 Nei, virkelig ikke. De fleste snakker ikke ufordelaktig om vennene sine eller sier videre ting som er sagt i fortrolighet. Anonymkode: cd64a...969
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Snakk med vennen din før du bestemmer deg for noe. Etter mange års vennskap bør du investere såpass... Anonymkode: 52337...859
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fade ham ut, er noe man gjør hvis man er en kujon. Jeg ville veldig rolig tatt opp med ham, at det dere snakker om privat, forblir privat. Han skal ikke si ting videre. Men, jeg ville ikke laget noe problem av det. Han har lov å mene hva han vil om deg, og snakke med hvem han vil. Og som en annen påpeker, ikke sikkert kjæresten din gjengir dialogen som den var. Anonymkode: 9fe5e...8e8 Mulig han ikke har gjengitt i detalj, men nå vet han ting om meg som kun min venn visste, og som jeg trodde var trygt der. Ikke at det er ting kjæresten min kan klandre meg for, det er bare veldig sårt at flere vet, og jeg vil ikke at dette skal bli kjent... Nå har jeg ingen kontroll føler jeg. Anonymkode: c2f56...407
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig han ikke har gjengitt i detalj, men nå vet han ting om meg som kun min venn visste, og som jeg trodde var trygt der. Ikke at det er ting kjæresten min kan klandre meg for, det er bare veldig sårt at flere vet, og jeg vil ikke at dette skal bli kjent... Nå har jeg ingen kontroll føler jeg. Anonymkode: c2f56...407 Som sagt, snakk med ham. Du trenger ikke konfrontere eller være hard, men du kan si fra at du forventer at private opplysninger forblir private. Anonymkode: 9fe5e...8e8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #8 Skrevet 18. august 2019 Jeg ville ha konfrontert vennen min på en rolig og behersket måte. Fortalt hva kjæresten min hadde sagt, forklart at kun han (vennen) visste disse tingene, og så bedt ham gi meg sin versjon av hva som hadde skjedd. Jeg er selv av den oppfatningen at det å kunne stole på noen er noe av det aller mest verdifulle i mellommenneskelige forhold. Det som blir skrevet over her, at alle plumper ut med venners hemmeligheter i blant, er bare tull. Anonymkode: d6704...68b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 Tror jeg hadde følt det som et større svik at kjæresten tok kontakt med min venn for å snakke om meg. Anonymkode: 86d62...eff
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 Vil muligens kjæresten din det beste for deg, at derfor tok han kontakt med din venn for å få råd? Snakket vennen din med kjæresten din, fordi han og vil ditt beste? Du sier du sliter for tiden. To mennesker som er glad i deg snakker sammen. Muligens du egentlig skal være takknemlig? Anonymkode: b8b62...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå