Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Skal ha med meg tre tenåringer som er temmelig bortskjemt på attraksjoner, sommer og sol. Så vurderer å prøve noe annet, selv om jeg er usikker. Blr jeg ta en langhelg i en av byene eller satse på et lenger opphold og leie bil? At det blir hovedferien. Ser for meg at det er litt kaldt og mulig litt dyrt. Jeg takler nok venstrekjøring på bygdene, men vil slite litt i de større byene. Anonymkode: 123a9...bc4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Ikke lei bil, ta lokal transport. Og dra til Edinburgh og eller Glasgow. Anonymkode: 5f64a...838
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Vi bodde i Glasgow og utforsket den byen en dag. Tok så toget til Edinburgh og var der en dag. Siste dagen bestilte vi oss busstur som tok en dag fra glasgow, og fikk sett loch ness og båttur på vannet,ben nevis, og vi var i Inverness. Fikk sett mye av Skottland. Anonymkode: efa96...de3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Takk👍 Så kanskje langhelg holder. Anonymkode: 123a9...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå