Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Her fyller barnet snart 8 år , og han skal be 5 i klassen, 3 gutter og 2 jenter ,de er 16 i klassen, så her er det vanlig og be kun de man leker med, og Ingen er utestengt heller, alle har venner og alle blir bedt til noen. Men hva skal jeg servere, hva synes dere går mest? Pølser eller Pizza ? Anonymkode: 8237c...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Det hadde jeg latt bursdagsbarnet bestemme. Anonymkode: 4f455...1a6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Her bestemmer bursdagsbarnet. Forrige bursdag her hadde vi pizzasnurrer, jeg hadde beregnet 5 til hver pluss noen ekstra, alle ble spist... Anonymkode: ca27b...426
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 barnet klarer ikke bestemme seg, veldig glad i begge Anonymkode: 8237c...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Pølser😊 Så slipper du styret med paprika på pizza osv.. Anonymkode: c3475...1c7
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 Just now, Anonym bruker said: Pølser😊 Så slipper du styret med paprika på pizza osv.. Anonymkode: c3475...1c7 alle elsker gradiosa her,men blir hjemmelaget da Anonymkode: 8237c...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå