Gå til innhold

Pølser eller Pizza?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her fyller barnet snart 8 år , og han skal be 5 i klassen, 3 gutter og 2 jenter ,de er 16 i klassen, så her er det vanlig og be kun de man leker med, og Ingen er utestengt heller, alle har venner og alle blir bedt til noen.

Men hva skal jeg servere, hva synes dere går mest? Pølser eller Pizza ? :)

Anonymkode: 8237c...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg latt bursdagsbarnet bestemme. 

Anonymkode: 4f455...1a6

Skrevet

Her bestemmer bursdagsbarnet.

Forrige bursdag her hadde vi pizzasnurrer, jeg hadde beregnet 5 til hver pluss noen ekstra, alle ble spist...

Anonymkode: ca27b...426

Skrevet

barnet klarer ikke bestemme seg, veldig glad i begge

Anonymkode: 8237c...3d2

Skrevet

Pølser😊 Så slipper du styret med paprika på pizza osv..

Anonymkode: c3475...1c7

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Pølser😊 Så slipper du styret med paprika på pizza osv..

Anonymkode: c3475...1c7

alle elsker gradiosa her,men blir hjemmelaget da

Anonymkode: 8237c...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...