Gå til innhold

Hvis du kunne flytte hvor du ville, hvor hadde du flyttet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trives her jeg bor, men det hadde vært supert med ett hus og og stor hage. Savner eget hus og stor hage, nå leier jeg. Det r mest praktisk iforhold til ungene, deres venner og skole. Har ikke råd til hus her jeg bor nå. Så når ungene blir større kan jeg nok kjøpe hus eller noe lignende ett annet sted i byen der det er litt billigere. 

Jeg er ikke den som syns det er så spennende å reise rundt eller må oppleve nye steder. Skottland har jeg alltid likt, så høylandet i Skottland er vel ett sted jeg kunne bodd om jeg måtte velge noe utenfor norge. 

Anonymkode: fe6f2...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hundre meter oppover gata her (Oslo). Eller Ægissida i Reykjavik, hvis det skulle være i utlandet. Og gjerne et sommerhus i Collioure i Frankrike.

Anonymkode: 884bd...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en eller annen landsbygd i et litt varmere land. Usikker på hvor, men garantert ikke noen by

Anonymkode: 001ff...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

masse fine plasser :) hvor er brisbane?

Anonymkode: 0b0f2...302

Australia ☀️ bor aller helst der jeg bor nå, men av alle plasser jeg har besøkt så er Brisbane en plass hvor jeg kan tenke meg å bo om jeg måtte si en plass, helt ukritisk. Men alt for langt unna det kjente og trygge 😊

Anonymkode: b5bc1...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Australia ☀️ bor aller helst der jeg bor nå, men av alle plasser jeg har besøkt så er Brisbane en plass hvor jeg kan tenke meg å bo om jeg måtte si en plass, helt ukritisk. Men alt for langt unna det kjente og trygge 😊

Anonymkode: b5bc1...5cd

å ja :) aldri hørt det stedet før,men flere andre steder i Australia :)

Anonymkode: 0b0f2...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kunne ta med meg hele nettverket mitt:

--Florida

-Tønsberg

Et hus med sjøutsikt er drømmen min

Anonymkode: 60811...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor som helst, bare det er sol og varme. Dette været i norge driver meg til vannvid.

Anonymkode: 5ce01...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida Keys, San Diego, Venice i LA, Malaga, Hawaii. Egentlig mange steder jeg kunne tenkt meg med varmere klima, men sitter langt inne å gi opp alt nettverk.

Nå bor jeg i stort hus i Holmenkollen. Om jeg skulle flyttet innen Norge  ville det kanskje blitt hus på Bygdøy eller leilighet på Tjuvholmen. Digg å være nærmere fjorden. 

Endret av Blondzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg blir pensjonist og alene (jeg planøegger å leve til jeg er 130 og holde meg frisk til det siste) drømmer jeg om å bo på en hytte ved et tjern i Oslomarka der jeg kunne servere kaffe og vafler til de få turgerene som forviller seg dit. I virkeligheten hadde jeg sikkertcfått nok etter 6 mnd.

Anonymkode: 7fc99...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Moskva i Russland ❤️

Anonymkode: cdc73...abb

Почему Москва?

Anonymkode: 945d0...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 11.56, Anonym bruker skrev:

København!

Akkurat langt nok sør til å stagge vinterdepresjonen min, og en nydelig by. Gjerne litt utenfor sentrum.

Anonymkode: 9c056...dbc

Må bare kommentere det: vinteren i København er jo helt j... Surt og iskalt, sørpete og konstant vind. Takke meg til ordentlig vinter med snø. 

Anonymkode: 637ff...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vekk fra Hordaland. Har vært mett i 10 8 år. Men forankret med barn som er hos pappa annenhver helg... Flytter når de er ute. Da er kanelen svelget nok. Selv om barna vil ha dette som ditt hjemsted og kanskje søke tilbake som voksne 🤷🏼‍♀️ Må ha lys, sol, snø. Ikke kronisk sels grader pluss, St.hans som julaften. 

Anonymkode: 882ec...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg slapp å tenke på penger, jobb og barn - fjellet. Dessverre har ikke jeg en jobb som egner seg for utkant-Norge. 

Anonymkode: fc1ce...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...