Gå til innhold

El-følsomhet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som er det selv eller kjenner noen som er? Jeg har aldri trodd på sånt, men merker faktisk at det «skjer noe» når jeg får en ledning inntil kroppen. Spesielt mobillader. Jeg får også litt vondt når jeg holder tommelen over der laderen skal være på mobilen. Kjennes nesten ut som jeg brenner meg.

Anonymkode: 6c06b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kjenner strøm når man tar på metall som er koblet til strøm. Følsomhet for elektrisitet er oppspinn

Anonymkode: f2da7...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Noen her som er det selv eller kjenner noen som er? Jeg har aldri trodd på sånt, men merker faktisk at det «skjer noe» når jeg får en ledning inntil kroppen. Spesielt mobillader. Jeg får også litt vondt når jeg holder tommelen over der laderen skal være på mobilen. Kjennes nesten ut som jeg brenner meg.

Anonymkode: 6c06b...f5c

Hvorfor gjør du det da? Hvorfor holder du tommelen over laderen til mobilen? 

Anonymkode: 9f305...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen her som er det selv eller kjenner noen som er? Jeg har aldri trodd på sånt, men merker faktisk at det «skjer noe» når jeg får en ledning inntil kroppen. Spesielt mobillader. Jeg får også litt vondt når jeg holder tommelen over der laderen skal være på mobilen. Kjennes nesten ut som jeg brenner meg.

Anonymkode: 6c06b...f5c

Selvsagt kjenner du støm når du holder på der strømmen kommer! 🤦‍♀️ Strikkerpinner i stikkontakten gir samme effekt! (Bare kraftigere)

Anonymkode: a88ee...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kjenner du støm når du holder på der strømmen kommer! 🤦‍♀️ Strikkerpinner i stikkontakten gir samme effekt! (Bare kraftigere)

Anonymkode: a88ee...c1e

Hun sier jo at hun kjenner noe når hun holder tommelen over der laderen skal stå i mobilen. Og det er jo ikke det samme som å sette strikkepinner i kontakten, det er det samme som å sette strikkepinner i ladepunktet på mobilen. Og da skjer det jo ikke noe, for der er det ikke strøm. Eller misforstår jeg helt hva hi skriver.

Anonymkode: a81ed...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at folk flest reagerer på elektrisitet, eksos og alt annet som er rundt oss. Det er ikke uten grunn at folk flest føler seg bedre når de er på fjellet eller langt uti skogen. 

Anonymkode: 4dfb2...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vondt i armen og overkroppen når jeg lente meg på albuen og det tilfeldigvis mot en ny stikkontakt som var åpen. Er ikke sensitiv for strøm av den grunn 😅

Anonymkode: c3d3a...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kjenner du støm når du holder på der strømmen kommer! 🤦‍♀️ Strikkerpinner i stikkontakten gir samme effekt! (Bare kraftigere)

Anonymkode: a88ee...c1e

Jeg holder ikke på der strømmen kommer. Som jeg skriver så kjenner jeg at jeg får vondt når jeg holder tommelen der man stikker inn laderen på mobilen når den skal lades, altså uten at laderen er i. Er jo ikke strøm når laderen ikke står i. Jeg får også vondt når jeg får ledningen til laderen på låret, f.eks. Kjennes ut som jeg brenner meg.

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun sier jo at hun kjenner noe når hun holder tommelen over der laderen skal stå i mobilen. Og det er jo ikke det samme som å sette strikkepinner i kontakten, det er det samme som å sette strikkepinner i ladepunktet på mobilen. Og da skjer det jo ikke noe, for der er det ikke strøm. Eller misforstår jeg helt hva hi skriver.

Anonymkode: a81ed...644

Ja, det er dette jeg mener😊

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør du det da? Hvorfor holder du tommelen over laderen til mobilen? 

Anonymkode: 9f305...875

Fordi det er slik jeg ofte holder mobilen når jeg surfer. Hø hånd: 4 fingre holder mobilen, tommelen skroller. Ve hånd: pekefinger på lyd og tommel over der laderen skal i for å støtte mobilen. Altså som en L. Du kan jo prøve selv😉 Har IPhone.

Anonymkode: 6c06b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...