Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Er det 02800 man ringer til politi på da? 112 er for mer akutte/alvorlige ting? Nabogutten har fest. Det har strømmet på med ungdommer i en times tid og tidligere erfaring tilsier at det kan bli heftig. Det har aldri vært så mange på fest i det lille huset, og jeg må innrømme at jeg er bekymret her jeg er alene hjemme med en baby og en seksåring. Anonymkode: 4d3e4...58a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Du må jo vente til det faktisk blir et problem, men da kan du ringe 02800 ja- etter å ha snakket med naboen uten at det roer seg. Anonymkode: eb972...1e1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du må jo vente til det faktisk blir et problem, men da kan du ringe 02800 ja- etter å ha snakket med naboen uten at det roer seg. Anonymkode: eb972...1e1 Herreskaper, selvsagt ringer jeg ikke før det skulle bli nødvendig 🙈 han har hatt fest mange ganger før og holdt halve nabolaget våkne uten at noen (så vidt jeg vet) har ringt, men i dag har jeg en ekkel følelse pga antallet ungdommer som strømmer på. Jeg kommer heller ikke til å gå fra barna alene i huset for å snakke med dem før jeg ev ringer, om det skulle komme til det. Det håper jeg ikke at du heller hadde gjort? Anonymkode: 4d3e4...58a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herreskaper, selvsagt ringer jeg ikke før det skulle bli nødvendig 🙈 han har hatt fest mange ganger før og holdt halve nabolaget våkne uten at noen (så vidt jeg vet) har ringt, men i dag har jeg en ekkel følelse pga antallet ungdommer som strømmer på. Jeg kommer heller ikke til å gå fra barna alene i huset for å snakke med dem før jeg ev ringer, om det skulle komme til det. Det håper jeg ikke at du heller hadde gjort? Anonymkode: 4d3e4...58a Nei, men jeg ville ringt dem før jeg ringte politiet. Og så ville jeg ringt foreldrene. Lavest mulig nivå for best mulig naboskap. Anonymkode: eb972...1e1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 02800 når det ikke er akutt fare for liv og helse, så kan de vurdere om det er behov. Anonymkode: ddc1b...791
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 Ring foreldrene Anonymkode: 9656b...d0a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 Ring 02800 og si du er bekjymet for antall ungdommer der. Da kan de svinge innom om det r en politibil i nærheten. Slik har de gjort hos min nabo før og det har vært helt problemfritt. Vi har mye sivilpoliti i gata herr pga andre ting, de tar ofte turen innom fester her bare for å høre pm alt er ok. Så ring og si du er bekjymret, men at det ikke er noen krise der. Så har de muligheten svinger de innom. Kan også være greit for de at slikt kommer før det evt blir voldsomt der. Anonymkode: 77429...0f4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2019 #8 Skrevet 18. august 2019 Der måtte jeg bite i meg fordommene, gitt! Festen gikk helt strålende med minimalt med støy. Det var kun lyd fra glade ungdommer som festet og hadde det gøy (men hvorfor hyler jentene hele tiden? Vi gjorde da ikke det, vi?) De dro ut på byen i 23-24 tiden og etter det var det helt stille. Fin ungdom! Hi Anonymkode: 4d3e4...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå