Gå til innhold

Oslofolk - hva ville dere prioritert å vise fram (i Oslo) til utenlendinger som aldri har vært der før??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alder? Frognerparken er jo noe alle må se. Ellers ville jeg tatt dem med på nobels fredssenter. Er det vinter ville jeg tatt dem i korketrekkeren. Men det kommer nok litt an på alder. Operaen er jo fin å vandre på. 

Anonymkode: 4f346...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alder? Frognerparken er jo noe alle må se. Ellers ville jeg tatt dem med på nobels fredssenter. Er det vinter ville jeg tatt dem i korketrekkeren. Men det kommer nok litt an på alder. Operaen er jo fin å vandre på. 

Anonymkode: 4f346...c62

Takk for tips. To voksne og en tenåring!

hi

Anonymkode: b77e7...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 2.juli senteret. Vi var der i sommer. Det gjorde inntrykk på både oss voksne og 11-åringen. 

Anonymkode: 85f4c...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fra Oslo, så husker ikke hva det heter der, og lenge siden jeg har vært der, så vet ikke hvordan det er nå. Men jeg ville reist til Fram-museet og Kon-Tiki-museet.

Anonymkode: 05182...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo helt på hvilken type folk det er.. 

Men jeg ville, ved siden av de store landemerkene, tatt dem med til lunsj på Vippa.. 

Anonymkode: b5daf...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok familien til min da kjæreste ( fra England) til Holmekollen. Det var tåke til tusen, men. Så til Viking museeet, Kon Tikimuseet, slottet, Oprahuset, og til Reptilparken. Frognerparken ( hvor da "svigermor" ikke var helt komfortabel med nakne statuer). Siden det var på vinteren fikk vi også gått på skjøyter i/på Spikersuppa. 

Anonymkode: 18502...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrup Fearnley museet, Operaen, Vikingskipene, Folkemuseet, Munch-museet, Vigelandsparken, Holmenkollen/Frogneseteren

Anonymkode: 7c5b4...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...