Gå til innhold

Du som har tatt bukplastikk..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så, jeg legger meg under kniven om en uke!! Gleder meg enormt mye til å få dette overstått. Det som er tilslutt nå ble avgjørende for meg var at jeg aldri føler meg vel i mine klær. Jeg må ta hensyn til magen hele tiden og den er i veien uansett hva jeg har på meg. Begynner å komme til det punktet at jeg gjemmer meg i store klær. Er ellers slank, men magen har blitt rund i forhold til størrelsen min. Jeg orker inne dette mer. 

Såh: ble dere fornøyd etterpå? Hvordan sitter klærne på dere? Kan dere bruke stort sett de klærne dere ønsker å gå med? Ble det fjernet mye fett? 

Og sist men ikke minst, kan du slenge på et etter-bilde? 🙄 

Takk for svar! 

Anonymkode: 32f7c...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fjerna totalt 4,5 kilo. 2.4 av de var hud. Jeg er ikke fornøyd, men det er jo myyyyye bedre enn det var! Kan ikke gå med absolutt alt jeg vil av klær, til det er den bulken jeg ikke er fornøyd med for synlig, men jeg føler meg mye mer komfortabel i tettsittende klær nå! Jeg er forøvrig fortsatt 10 kilo overvektig, så kunne jo blitt bedre om jeg var slank og ikke bare slankere 

Legger ikke ut bilde da jeg ikke vil bli gjenkjent dessverre. 

Anonymkode: 97e7a...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg fjerna totalt 4,5 kilo. 2.4 av de var hud. Jeg er ikke fornøyd, men det er jo myyyyye bedre enn det var! Kan ikke gå med absolutt alt jeg vil av klær, til det er den bulken jeg ikke er fornøyd med for synlig, men jeg føler meg mye mer komfortabel i tettsittende klær nå! Jeg er forøvrig fortsatt 10 kilo overvektig, så kunne jo blitt bedre om jeg var slank og ikke bare slankere 

Legger ikke ut bilde da jeg ikke vil bli gjenkjent dessverre. 

Anonymkode: 97e7a...c67

Tusen takk for svar! Forstår godt at du ikke legger ut bilde altså, det er bare bonus hvis noen gjør det. Det er informasjonen om hvordan de som har gjort det føler seg etterpå, som jeg er mest interessert i. Jeg er redd for å ha for høye forventninger til resultatet, og klarer ikke å justere forventningene til et realistisk nivå. Enten ser jeg for meg at jeg blir Beyonce etterpå eller at jeg ikke kommer til å se forandring. 

Men det hjelper veldig å høre andres tanker om resultatet, takk for svar! 

Anonymkode: 32f7c...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar! Forstår godt at du ikke legger ut bilde altså, det er bare bonus hvis noen gjør det. Det er informasjonen om hvordan de som har gjort det føler seg etterpå, som jeg er mest interessert i. Jeg er redd for å ha for høye forventninger til resultatet, og klarer ikke å justere forventningene til et realistisk nivå. Enten ser jeg for meg at jeg blir Beyonce etterpå eller at jeg ikke kommer til å se forandring. 

Men det hjelper veldig å høre andres tanker om resultatet, takk for svar! 

Anonymkode: 32f7c...192

Har du meldt deg inn i gruppa bukplastikk.com på Facebook? Der er det mange som har lagt ut bilder. Tror det avhenger veldig av kirurgen og utgangspunktet.  Noen får den superstramme, fine magen, mens andre fortsatt har litt valker og heng. 

Anonymkode: 97e7a...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fjernet 3,5 kg hud og fett. Sydde magemuskler og fikk ny navle. Siste er jeg ikke fornøyd med - den ser kunstig ut. Ellers er jeg kjempeglad for at jeg gjorde det. Livet ble mye enklere mtp klær etterpå. 

Anonymkode: 59506...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

7 hours ago, Anonym bruker said:

:)

Anonymkode: b9115...613

Hei! 

Det var jeg som startet denne tråden. Nå er det fire uker siden min operasjon så nå kan jo jeg svare på noen av disse spørsmålene 😅

det ble fjernet ca fem kilo, litt mer fett enn hud. Og jeg er utroooolig fornøyd! Eh, jeg ser skikkelig smashing ut hvis jeg kan få si det selv 😂 følgende ble utført på meg: 

full mageplastikk, musklene ble sydd sammen under navlen, ny navle (som faktisk ble veldig fin og naturtro), fettfjerning i hele korsettet samt love handles og litt øvrig på ryggen. 

Jeg er så fornøyd. Det ble som jeg ønsket. Nå er jeg ferdig med å bruke kompresjonsplagg og kan bruke vanlige klær. Alt ser pent ut, klærne «ligger» over kroppen min i motsetning til før da de kunne se stappet ut 😳 de første to ukene var tøffe, veldig hoven i hele kroppen. Hadde dren hengende og følte meg helt forferdelig. Men nå altså, føler meg faktisk helt nydelig. Magen er stram og musklene synes! 

Jeg gjorde det på Fornebuklinikken og anbefaler det virkelig. Hadde en god konsultasjon med kirurgen, men på operasjonsdagen når vi pratet før operasjonen forsto jeg virkelig at han hadde en plan for at jeg skulle bli flott. 

Men ta deg god tid etter operasjonen. Ikke stress med å komme deg på bena, det er ekstremt omfattende å sy magemuskler og fjerne fett over store hudoverflater så følg de rådene du får fra klinikken. Det kjentes kjipt ut de første to ukene, men nå føler jeg meg så bra! 

Anonymkode: 32f7c...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...