Gå til innhold

Svetten min lukter noe ekstremt plutselig?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et lite inngrep, blitt syk med feber og hoste, og har mensen. Kan det ha innvirkning?? Jeg dusja, tok på rene klær og etter under en time var jeg søkkvått under ene armen og det lukta skikkelig vondt!!! Why??

Anonymkode: 40c63...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, alt som skjer inni kroppen setter lukt på det som kommer ut. Medisiner også, det lukter antibiotika av svetten når du går på det... 

Her endret hormonene lukten på den også, da jeg kom i overgangsalderen luktet jeg likt vondt som en tenåring 😉 

Anonymkode: c2b82...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, alt som skjer inni kroppen setter lukt på det som kommer ut. Medisiner også, det lukter antibiotika av svetten når du går på det... 

Her endret hormonene lukten på den også, da jeg kom i overgangsalderen luktet jeg likt vondt som en tenåring 😉 

Anonymkode: c2b82...a68

Jeg har ikke tatt noe annet enn Paracet og Ibux, og det bruker jeg til vanlig. Men det var skjemmende! Det er ikke så vondt ment som det høres ut nå men, jeg lukta «stram utlending». Og jeg har mange gode venner som er det og vet det kommer fra mat og alt sånt, men jeg har levd på skive med gulost i 5 dager så er ikke det heller. 

Får tro det går over når jeg er frisk igjen, for det blir ikke hyggelig for kollegaene mine..

Anonymkode: 40c63...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt et lite inngrep, blitt syk med feber og hoste, og har mensen. Kan det ha innvirkning?? Jeg dusja, tok på rene klær og etter under en time var jeg søkkvått under ene armen og det lukta skikkelig vondt!!! Why??

Anonymkode: 40c63...000

Da lukter svetten i underlivet ditt enda verre... 

Anonymkode: ae26a...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da lukter svetten i underlivet ditt enda verre... 

Anonymkode: ae26a...df0

Det var grei info å få med seg :) kan forøvrig melde om at det ikke lukter mer der enn det pleier. 

Anonymkode: 40c63...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva lukter "plutselig" som? 

Anonymkode: 9b3a9...121

Noen ganger tenker jeg det kan være greit å ikke henge seg opp i småting når man forstår essensen. 

Anonymkode: 40c63...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En så stor endring sammen med det at du har hatt et inngrep gjør at du bør kontakte legevakten og høre med dem. Noen ganger kan det være tegn på noe som trenger behandling. La lege vurdere dette.

Anonymkode: edef3...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En så stor endring sammen med det at du har hatt et inngrep gjør at du bør kontakte legevakten og høre med dem. Noen ganger kan det være tegn på noe som trenger behandling. La lege vurdere dette.

Anonymkode: edef3...39b

Hva tenker du det kan være da? Jeg vet av erfaring at man skal være rimelig «døden nær» for at man får hjelp på legevakta her og det er jeg jo ikke. 

Merka at det lukta vondt på vei hjem fra jobb igår, men da hadde jeg jo styra rundt og jobba i 9 timer så var ikke så rart kanskje...

Anonymkode: 40c63...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...