Gå til innhold

Til dere som røyker, røyker dere inne i huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Røyka inne før jeg fikk barn, men både jeg og de jeg kjenner røyker ute. 

Anonymkode: 492dd...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke selv, men har noen i familien som gjør og kjenner noen. 

Eneste jeg kjenner som røyker inne er en kamerat av svogeren min, evig ungkar, psykisk syk, ufør. En raring på drøye 50 år. 

Ellers røyker alle jeg kjenner bare ute. 

Anonymkode: 62682...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kjenner ingen som er så dum. Heldigvis!

Anonymkode: d6953...2b8

Det gjør jeg. Hun sitter å damper inne hver dag, i tillegg drikker hun seg drita alene hver fredag og lørdag. Hun får seg aldri noen mann selv om hun er pen nok. Er bare det at hun lukter dritt og drikker seg usjarmerende drita. Menn vil ikke ha en slik dame i følge samboeren min. Det skjønner jeg. 

Anonymkode: f4811...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor røyker inne (hos seg selv da). Lukter forferdelig, men det kjenner hun ikke selv. 

Anonymkode: 6b323...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg. Hun sitter å damper inne hver dag, i tillegg drikker hun seg drita alene hver fredag og lørdag. Hun får seg aldri noen mann selv om hun er pen nok. Er bare det at hun lukter dritt og drikker seg usjarmerende drita. Menn vil ikke ha en slik dame i følge samboeren min. Det skjønner jeg. 

Anonymkode: f4811...a54

Lukten sitter jo i klær, hud og hår. Lukter man gammel sur røyk, så er det ikke så mange som er interessert. 

Men, hun har vel ikke barn?

Anonymkode: d6953...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi røyker inne. Vegrer meg for å gå på besøk jeg. Var innom med en gave på julafta, var der kanskje i 7 minutter men kjente lukta godt i håret lenge etterpå. Helt villt å tenke på at det var helt vanlig når jeg var barn, både i hus og biler. 

Æsj!

Anonymkode: 60dc3...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri røyka inne. Mine foreldre røyker inne når det ikke er barnebarn på besøk, jeg klarer ikke å røyke inne der selv om ikke ungene er med heller. Går alltid ut. Mine foreldre røyker mindre og mindre inne de også, de syns det er litt deilig å bevege seg og få litt frisk luft i samme slengen. Tror igrunn ikke jeg kjenner noen som røyker inne, men vet det er noen foreldre i klassen til begge ungene som røyker inne. For å si det slik så merkes det av klærne til ungene at de har vært i ett hus der de har røyka inne. Når jeg som røyker selv lukter det, så må det lukte mye tenker jeg. 

Anonymkode: 1b9d0...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei herregud nei! Det er så kleint å røyke! Gjemmer meg i garasjen etter barna er i seng. Ingen rundt meg vet at jeg røyker, de tror jeg er «festrøyker»

Røyking er skikkelig white trash 🙈

Anonymkode: fc3e7...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...