Gå til innhold

Spillet "Home" innredning


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene

Spiller på "Home". Andre som gjør det samme og reagerer på ratingen man får? Jeg ser ikke sammenhengen med 5 stjerner og 3 stjerner når det burde ha vært motsatt for egen del. Andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spille home design. Har gjort det i noen år nå..

Skjønte ikke heeelt spørsmålet ditt når du skriver at "det burde vært motsatt for egen del" men det er jo folk over hele verden som stemmer.

La oss si det er ti personer (selv om det sikkert er mange fler som stemmer) som skal stemme på ditt rom og et annet rom.. ....ditt VS noen andres... om de 10 personene stemmer kun på ditt bilde hver gang det popper opp sammen med noen andres bilde. Vil du få 5 stjerner uansett.. men om noen bare stemmer noen få av gangene så vil du få lavere stjerner.. "sånn logisk tenking fra min side, men nå er ikke jeg særlig logisk anlagt. Lol

Men må ærlig si at jeg ikke skjønner hele stemmegreia ja.. siden jeg mer eller mindre aldri ser noen under fire stjerner 🤪 kanskje på 3 og en halv stjerne en sjelden gang... hender jeg får 5 stjerner, men ikke ofte. Og da tenker jeg at "alle" har stemt på mitt bilde av de to bildene som kommer opp sammen.. 

Har faktisk prøvd å Google stjerne stemmingen noen ganger for å finne ut hvordan den foregår. Men finner ikke noe sted der det står.. ikke på norsk hvertfall.. 

Hvor langt er du kommet? Jeg er på level 38 og har en gjennomsnitt stjerne på 4.5 (den som står på høyre siden av levelen man er i)  har designet 1705 rom 🙈...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Tusen takk for svar. Jeg har bare spilt 100 spill og det jeg mente med "det burde vært motsatt for egen del" er at noen ganger får jeg 5 stjerner (virker helt ubegrunnet) og andre ganger får jeg 4 stjerner på rom jeg har innredet mye bedre enn de jeg fikk maks på. Jeg har forøvrig brukt noen tusen på spillet, noe jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å gjøre, LOL. Jeg er på level 14 og har stjerne 4.5. Men jeg ser at noen er ratet som "78" osv. Hva betyr det, mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Havfruene said:

Tusen takk for svar. Jeg har bare spilt 100 spill og det jeg mente med "det burde vært motsatt for egen del" er at noen ganger får jeg 5 stjerner (virker helt ubegrunnet) og andre ganger får jeg 4 stjerner på rom jeg har innredet mye bedre enn de jeg fikk maks på. Jeg har forøvrig brukt noen tusen på spillet, noe jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å gjøre, LOL. Jeg er på level 14 og har stjerne 4.5. Men jeg ser at noen er ratet som "78" osv. Hva betyr det, mon tro? 

Du har brukt flere tusen kroner på et spill der du sitter og innreder fiktive rom?! Skjønner at det kan være penger i å designe apper uten mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener som "rated 78 osv" er nok bare hvilken level de er i. Hadde du sett f.eks min så hadde det stått 38.. mens andre har f.eks 56 eller 12.. skjønner? 

Enig i det med stjernene, på noen føler jeg at jeg skulle fått høyrer stjerne. Og andre ganger hvor jeg ikke følte at rommet var så fint så får jeg plutselig en høy stjerne.. Det er smak og behag, ikke lett å vite hva andre syntes er fint. Vi har jo forskjellig "stil".. og jeg tror nok at mange bare trykker helt random for å komme fort igjennom stemmingen, sånn at de så vidt ser på rommene.. men bare trykker vilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...