Gå til innhold

forvirret


sunrise88

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en forvirret jente om dagen. Jeg har nå kommet til 11dpo, og har i dag skikkelig stikkinger ned mot underlivet og har hatt litt murringer i magen. Har også hatt litt brunlig utflod på dagen i dag, og hatt litt "tynn" rosa blødning i innlegget og litt på papiret, men TR har ikke kommet for fult enda. Jeg har også hatt tyngdefølelse nederst i magen, som er ulikt for meg, men føler liksom på meg at TR er rett rundt hjørnet. Har vanligvis en veldig stabil syklus på 28 dager, så syns det er veldig rart hvis tanta plutselig kommer 3 dager før tiden....
Er alt håp ute mon tro?..
 

Sist jeg ble gravid, ble jeg gravid på cerazette... så det er første gang jeg går inn for å prøve, så vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente eller hva som er normalt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test da vel 🙂 Dessverre umulig å si eller spekulere rundt om du kan være gravid før du når 14 dpo og en test viser positivt eller ei😎

Anonymkode: 0df89...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ta en test da vel 🙂 Dessverre umulig å si eller spekulere rundt om du kan være gravid før du når 14 dpo og en test viser positivt eller ei😎

Anonymkode: 0df89...1fc

Nei, tør ikke teste før 14 dpo, men frykter at tanta kommer før det. bruker å få sterke murringer den dagen den kommer, men aldri skjedd tre dager før, tidligere.. Men da har det sikkert ikke klaffet denne gangen..  😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo undersøke livmortappen, lav/høy, myk/hard? :)

Anonymkode: 44ccc...018

Hm..  aldri prøvd det, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Men 14 dpo og muligens skyggestrek..  Men ingen TR og ingen menssmerter. Så rare greier dette.. bare litt spotting på papiret et par ganger om dagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.8.2019 den 21.30, sunrise88 skrev:

Ingen TR 19 dpo, ei heller positiv test.. hva i all verden foregår..

Fortsatt ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 20.38, Havfrue8 skrev:

Fortsatt ingenting?

Er nok syklus helt på bærtur, 11 dager over ikm nå, negativ hcg og ingen TR,  fått sjekk hos gyn til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎08‎.‎2019 den 16.37, sunrise88 skrev:

Er nok syklus helt på bærtur, 11 dager over ikm nå, negativ hcg og ingen TR,  fått sjekk hos gyn til og med.

Fikk du bekreftet at eggløsning var da du trodde? Hva sa gyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...