Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 I fjor flyttet ett ungt inn i blokka. Dem hadde en baby. Begge har vært rusmisbrukere. Begge så koselig og snille. I forrige kom barnevernet og tok barnet med seg. Barnet skal være hos foreldrene hennes. Det er vist han som har havnet på kjører igjen. Det er bare så trist. Den helvetes narkotikaen. Måtte bare få det ut 😡 Anonymkode: 564d0...97b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: I fjor flyttet ett ungt inn i blokka. Dem hadde en baby. Begge har vært rusmisbrukere. Begge så koselig og snille. I forrige kom barnevernet og tok barnet med seg. Barnet skal være hos foreldrene hennes. Det er vist han som har havnet på kjører igjen. Det er bare så trist. Den helvetes narkotikaen. Måtte bare få det ut 😡 Anonymkode: 564d0...97b Narkotika er grunnen til så mange tragiske skjebner. Virkelig trist at han ikke har greid å holde seg rusfri og at det nå i tillegg går ut over et barn! Stakkars mennesker! - og så fatter jeg ikke hvordan bakmennene som står bak narkotikasalg osv kan se seg selv i speilet! Å leve av å ødelegge andre mennesker. Føy!!!!! Anonymkode: b20d2...c77
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Narkotika er grunnen til så mange tragiske skjebner. Virkelig trist at han ikke har greid å holde seg rusfri og at det nå i tillegg går ut over et barn! Stakkars mennesker! - og så fatter jeg ikke hvordan bakmennene som står bak narkotikasalg osv kan se seg selv i speilet! Å leve av å ødelegge andre mennesker. Føy!!!!! Anonymkode: b20d2...c77 De som driver narkotikasalg tenker at det er de som kjøper narkotikaen som selv er ansvarlige. De som driver transport av narkotika, de som tjener de virkelig store seddelbunkene, de tenker at det er ikke de som selger til vanlige folk, så det er ikke de som gjør noe ondt. Vi lever i et "samfunn" der alt handler om å gjøre det en selv tjener på og gi totalt blanke i alle andre. Som Thatcher beskrev det, "there is no society, there is just you and I". Hun har fått det som hun drømte om. Uten noe samfunn er det lite som holder oss sammen. Da er vi mer fremmede for hverandre enn vi er samfunn. Da er det også langt lettere for de som driver på med narkotika og annen kriminalitet å utnytte de som er svake. De som er svake er det ofte fordi de ikke har noe å fylle dagene med, eller fordi de er blitt desillusjonerte, de lever ikke opp til de krav som stilles til dem, og føler livet deres er i grus. Rus gir dem en flukt fra den vonde og smertefulle virkeligheten. Det blir fort til en avhengighet. Ikke bare somatisk, men også det psykiske, å slippe å leve i denne, slik det ser ut for dem, dritten som er deres liv. Det er ikke bare til å slutte. Vi er fremmede for hverandre. Derfor hjelper vi ofte ikke hverandre. Med mindre det er noe å tjene på det. Anonymkode: 53e4c...ac0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Dem burde vel ikke ha fått barn så fort. Skulle ha vært rusfri lengere og fått seg utdannelse og jobb først. Men litt seint å gjøre noe med det nå Anonymkode: 564d0...97b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De som driver narkotikasalg tenker at det er de som kjøper narkotikaen som selv er ansvarlige. De som driver transport av narkotika, de som tjener de virkelig store seddelbunkene, de tenker at det er ikke de som selger til vanlige folk, så det er ikke de som gjør noe ondt. Vi lever i et "samfunn" der alt handler om å gjøre det en selv tjener på og gi totalt blanke i alle andre. Som Thatcher beskrev det, "there is no society, there is just you and I". Hun har fått det som hun drømte om. Uten noe samfunn er det lite som holder oss sammen. Da er vi mer fremmede for hverandre enn vi er samfunn. Da er det også langt lettere for de som driver på med narkotika og annen kriminalitet å utnytte de som er svake. De som er svake er det ofte fordi de ikke har noe å fylle dagene med, eller fordi de er blitt desillusjonerte, de lever ikke opp til de krav som stilles til dem, og føler livet deres er i grus. Rus gir dem en flukt fra den vonde og smertefulle virkeligheten. Det blir fort til en avhengighet. Ikke bare somatisk, men også det psykiske, å slippe å leve i denne, slik det ser ut for dem, dritten som er deres liv. Det er ikke bare til å slutte. Vi er fremmede for hverandre. Derfor hjelper vi ofte ikke hverandre. Med mindre det er noe å tjene på det. Anonymkode: 53e4c...ac0 Og hvorfor er det sånn? Iskald blå tankegang. Meg, meg, mitt. Anonymkode: f1a22...2dc
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 De lever hvertfall enda. Eksen min døde bare 23 år gammel av en overdose Foreldrene hadde bare ett barn,ufattelig tragisk at mennesker dør som følge av narkotika! Anonymkode: 669e2...5d7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Og hvorfor er det sånn? Iskald blå tankegang. Meg, meg, mitt. Anonymkode: f1a22...2dc Vi er mange som ikke tenker sånn ❤️ Anonymkode: 77556...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå