Gå til innhold

Elever på videregående...hvilket klokkeslett er det vanlig at undervisning starter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok veldig individuelt. Har en som gikk siste året i vår. Synes han nesten ikke var på skolen tross at han gikk studiespesialisering. 1-2 dager i uka begynte han 8.30. 1-2 dager begynte han i 10-tiden og 1-2 dager i uka begynte han i 11-12- tiden.
Synes det var likens alle 3 årene. Det hadde nok noe med hvordan fagene var lagt opp også, han hadde fritak fra nynorsk som de andre hadde i første time en dag. Han hadde samisk på et annet tidspunkt en annen dag.

Anonymkode: c612e...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner skolen kl 8.10 

Når hver enkelt elev starter kommer jo an på timeplanen. 

Anonymkode: 266d0...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starter de 8.15

Sønnen min hadde i fjor fri første time på onsdag, ellers begynte han 8.15 

Anonymkode: cffb1...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første time starter kl 08.15. Når den enkelte elev starter dagen avhenger av timeplanen. I år starter han kl 08.15 fire dager og kl 10.00 en dag. Dette er en Oslo-skole.

Anonymkode: c6cdb...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her starter de 8.15

Sønnen min hadde i fjor fri første time på onsdag, ellers begynte han 8.15 

Anonymkode: cffb1...7a7

Jeg tror forresten yrkesskolen starter kl 8 her, mener sønnen min sa det at han hadde venner på bygg og anlegg som startet kl 8.00.

Anonymkode: cffb1...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starter skolen 8.20. Mine tidligere bonusbarn startet alltid da, fritimer og slike ting var lagt til slutten av dagen så de sluttet til ulike tider hver dag. Har ikke sett timeplanen til mitt eldste barn som starter på vidregående om noen dager. 

Anonymkode: 7a4a5...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fra 7.30-8.30, kommer helt an på hvilken skole det er. Og noen har noen dager de starter senere da. 

Anonymkode: 63ca0...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange videregående skoler har timeplanen for hver enkelt klasse liggende tilgjengelig på nettsiden sin. Det er helt vanlig at elevene begynner til ulike tider, men hos oss begynner første økt kl 08.30 og varer til kl 10.00, neste kl 10.10 til kl 11.40., tredje økt fra 12.15 til 13.45 ig siste fra 13.55 til 15.25. Ingen elever har full dag hver dag hele uka. 

Anonymkode: 8ada2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...