Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 I dag fikk jeg en sportsbrille,reservebrille og vanlig brille til 11 åringen for en verdi av 16.000 kr for 800 kr på synsam. Man får gratis synstest, sportsbrille og reservebrille gratis om man er mellom 5 og 12 år. 😊 Anonymkode: f4448...153
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Man får briller ganske gratis om de har dekning via nav også. Anonymkode: 74916...153
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man får briller ganske gratis om de har dekning via nav også. Anonymkode: 74916...153 Man får dekket glassene og 470 kr av innfatning og kun 1 par! hi Anonymkode: f4448...153
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man får dekket glassene og 470 kr av innfatning og kun 1 par! hi Anonymkode: f4448...153 Og de fleste brilleforretninger tilbyr reaervebrille gratis. Trenger man sportsbriller i tillegg, kan legen skrive dette og så får man det dekket. Anonymkode: 74916...153
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og de fleste brilleforretninger tilbyr reaervebrille gratis. Trenger man sportsbriller i tillegg, kan legen skrive dette og så får man det dekket. Anonymkode: 74916...153 Slapp av a! Det var bare ett tips til de som har barn med briller! Hi Anonymkode: f4448...153
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Takk for tips! Har du en link til sprtsbrillen dere valgte? Anonymkode: a54d7...08a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 Hadde det bare funket med hans styrke. Men heldigvis kan han gå med linser men det blir jo ikke dekket noe som er synd for uten ville ikke han klart p ha bading feks Anonymkode: cc44f...1f5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips! Har du en link til sprtsbrillen dere valgte? Anonymkode: a54d7...08a Det er bare en type sportsbrille. I dag fikk 8 åringen min gratis synsundersøkelse , sportsbrille, vanlig brille og reservebrille for 130 kr! 😀👏 pga at han tok synsundersøkelse fikk han 40 % på den ene innfatningen ( hovedbrillen) Hi Anonymkode: f4448...153
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde det bare funket med hans styrke. Men heldigvis kan han gå med linser men det blir jo ikke dekket noe som er synd for uten ville ikke han klart p ha bading feks Anonymkode: cc44f...1f5 Det finnes dykkebriller med styrke Anonymkode: ce5cd...418
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #11 Skrevet 17. august 2019 11 timer siden, Cisamo skrev: Er dette ett tilbud til 3 åringene? Fra 5-12 år står det jo i hi? Anonymkode: 7b361...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå