Gå til innhold

Dere som har barn som bruker briller.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg en sportsbrille,reservebrille og vanlig brille til 11 åringen for en verdi av 16.000 kr  for 800 kr på synsam.

Man får gratis synstest, sportsbrille og reservebrille gratis om man er mellom 5 og 12 år. 😊

 

Anonymkode: f4448...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får briller ganske gratis om de har dekning via nav også. 

Anonymkode: 74916...153

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man får briller ganske gratis om de har dekning via nav også. 

Anonymkode: 74916...153

Man får dekket glassene og 470 kr av innfatning og kun 1 par!

hi

Anonymkode: f4448...153

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man får dekket glassene og 470 kr av innfatning og kun 1 par!

hi

Anonymkode: f4448...153

Og de fleste brilleforretninger tilbyr reaervebrille gratis. Trenger man sportsbriller i tillegg, kan legen skrive dette og så får man det dekket.

Anonymkode: 74916...153

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og de fleste brilleforretninger tilbyr reaervebrille gratis. Trenger man sportsbriller i tillegg, kan legen skrive dette og så får man det dekket.

Anonymkode: 74916...153

Slapp av a! Det var bare ett tips til de som har barn med briller! 

Hi

Anonymkode: f4448...153

Skrevet

Takk for tips! Har du en link til sprtsbrillen dere valgte? 

Anonymkode: a54d7...08a

Skrevet

Hadde det bare funket med hans styrke. Men heldigvis kan han gå med linser men det blir jo ikke dekket noe som er synd for uten ville ikke han klart p ha bading feks

Anonymkode: cc44f...1f5

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips! Har du en link til sprtsbrillen dere valgte? 

Anonymkode: a54d7...08a

Det er bare en type sportsbrille. I dag fikk 8 åringen min gratis synsundersøkelse , sportsbrille, vanlig brille og reservebrille for 130 kr! 😀👏 pga at han tok synsundersøkelse fikk han 40 % på den ene innfatningen ( hovedbrillen) 

Hi

Anonymkode: f4448...153

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det bare funket med hans styrke. Men heldigvis kan han gå med linser men det blir jo ikke dekket noe som er synd for uten ville ikke han klart p ha bading feks

Anonymkode: cc44f...1f5

Det finnes dykkebriller med styrke

Anonymkode: ce5cd...418

Skrevet
11 timer siden, Cisamo skrev:

Er dette ett tilbud til 3 åringene? 

Fra 5-12 år står det jo i hi?

Anonymkode: 7b361...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...