Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 En ungdom flytter! Eller har flyttet. For godt. Jeg har nå ryddet henne ut, satt alle tingene hennes på loftet og nå skal et av de andre barna flytte inn på hennes rom. Da må det males, byttes gulv osv. Hun velger selv farger, og veggene blir nå kalkgrå, skapdørene på skyvedørsgarderoben blir en farge som heter «sober» (samme farge, bare mørkere), listene blir sorte og vinduskarmen blir hvit. Gulvet er parkett som nå er pusset ned. Dette skal beises og så skal det selvsagt lakkes. Problemet er nå: hvilken farge på gardinene? Og hvilken farge på gulvet? Anonymkode: 04228...3d7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Klart man må bytte gulv, men skal dere seriøst ikke bytte veggene?? Så sløvt. Anonymkode: f4a1e...b4d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Det er best dere får ryddet henne skikkelig ut av huset, sånn at det ikke er noen spor etter henne Anonymkode: 5f68d...7a7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Om hele rommet bare er grått hvitt og svart kan dere ha absolutt hvilken som helst farge på gulv og gardiner. Det er jo ingenting det kan kresje med! Men unngå grå og beige. Anonymkode: 138e7...325
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Stakkars ungdom som flyttet ut, hun må føle seg verdifull. min ungdom flytter også ut, for å studere. Regner ikke med han flytter hjem igjen, da han er en selvstendig type oggleder seg veldig. Han skal likevel få beholde rommet sitt en god stund, og det kommer alltid til å være en oppredd seng som står klar til han når som helst! jeg gleder meg til første helga han velger å komme hjem på besøk! Anonymkode: 1812a...ca2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars ungdom som flyttet ut, hun må føle seg verdifull. min ungdom flytter også ut, for å studere. Regner ikke med han flytter hjem igjen, da han er en selvstendig type oggleder seg veldig. Han skal likevel få beholde rommet sitt en god stund, og det kommer alltid til å være en oppredd seng som står klar til han når som helst! jeg gleder meg til første helga han velger å komme hjem på besøk! Anonymkode: 1812a...ca2 Da jeg flyttet ut fikk lillesøster overta rommet mitt. Det var større. Jeg fikk da hennes gamle. Om den som flytter ut har det største rommet er det jo rart om det skal stå tomt, mens småsøsknene bor på de mindre. Anonymkode: cd320...fd2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er best dere får ryddet henne skikkelig ut av huset, sånn at det ikke er noen spor etter henne Anonymkode: 5f68d...7a7 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars ungdom som flyttet ut, hun må føle seg verdifull. min ungdom flytter også ut, for å studere. Regner ikke med han flytter hjem igjen, da han er en selvstendig type oggleder seg veldig. Han skal likevel få beholde rommet sitt en god stund, og det kommer alltid til å være en oppredd seng som står klar til han når som helst! jeg gleder meg til første helga han velger å komme hjem på besøk! Anonymkode: 1812a...ca2 Nå spurte jeg ikke om dette, men farger på gulv og gardiner. Min ungdom må gjerne komme hjem på besøk, men hun har kjøpt seg en leilighet 500 m unna, så regner med hun klarer å komme seg hjem dit. Hvorfor så vansker med å svare på det jeg spør om? Anonymkode: 04228...3d7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #8 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da jeg flyttet ut fikk lillesøster overta rommet mitt. Det var større. Jeg fikk da hennes gamle. Om den som flytter ut har det største rommet er det jo rart om det skal stå tomt, mens småsøsknene bor på de mindre. Anonymkode: cd320...fd2 Her har småsøsknene hatt samme rom i 10 år. Nå skal de få hvert sitt. Ville vært merkelig å la et rom stå tomt når de andre må dele rom. Anonymkode: 04228...3d7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #9 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå spurte jeg ikke om dette, men farger på gulv og gardiner. Min ungdom må gjerne komme hjem på besøk, men hun har kjøpt seg en leilighet 500 m unna, så regner med hun klarer å komme seg hjem dit. Hvorfor så vansker med å svare på det jeg spør om? Anonymkode: 04228...3d7 Hvorfor fortelle så mye og ikke bare spørre om fargene? Anonymkode: 1812a...ca2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #10 Skrevet 15. august 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars ungdom som flyttet ut, hun må føle seg verdifull. min ungdom flytter også ut, for å studere. Regner ikke med han flytter hjem igjen, da han er en selvstendig type oggleder seg veldig. Han skal likevel få beholde rommet sitt en god stund, og det kommer alltid til å være en oppredd seng som står klar til han når som helst! jeg gleder meg til første helga han velger å komme hjem på besøk! Anonymkode: 1812a...ca2 Altså, man kommer aldri på besøk når man har flyttet for å studere. Da skal man hjem😊 Anonymkode: 87211...610
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #11 Skrevet 15. august 2019 stakkars jente Anonymkode: 22ea5...bb2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. august 2019 #12 Skrevet 15. august 2019 Hadde ikke tillatt sorte lister. Ville gått for grått gulv. Gardiner ut fra sengetøy og pynteputer.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 Frisk opp med sengetøy og gardinger i litt farger. Hvor gammelt er barnet som skal flytte inn? Kan det få bestemme litt selv? Anonymkode: 57049...7c7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 Jeg tenker at det må litt lyse eller klare farger til om alt annet blir grått. Et teppe på gulvet, sengeteppe/pynteputer og gardiner som passer sammen, la barnet få være med å bestemme. Min 12-åring har valgt en lillaaktig farge. Og dere som sier ungdommen må få komme hjem, det står da ingenting i hovedinnlegget om at ungdommen ikke er velkommen. Eldste min flytter også ut neste år, og da kommer nestemann til å ta det rommet, fordi det rommet er størst og har best beliggenhet i huset. Men vi har selvfølgelig gjesterom til han som flytter hjemmefra, han vil alltid være velkommen og det vil også hans kjæreste og etterhvert hans barn, ingen vil føle det er feil å komme hjem hit altså, men rommet går videre til nestemann og det er alle inneforstått med. Anonymkode: 42628...561
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 Typisk nybegynnerfeil. Du skal ha nytt hus Anonymkode: 67764...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå