Gå til innhold

Hvordan smaker spermen til din mann/kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil svare meg seriøst på det? Smaker det ekkelt eller godt? 

Anonymkode: 857e3...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan smaker din manns?

Anonymkode: ac01c...993

Skrevet

Det er unaturlig å ta den imot i munnen. Det er ingen dyr som gjør det. Sæd hører hjemme et helt annet sted.

Anonymkode: af3f3...73e

Skrevet

Jeg tar det ikke i munnen. Har dårlige erfaringer fra ex’er.

Smaker salt, hadde en fet, ekkel konsistens og råtten smak. 

Anonymkode: 1ddca...cd3

Skrevet

Uansett, godt smaker det ikke. Det er jo ikke laget for å spises. 

Og hvor naturlig er det å drikke kroppsvæske? Drikker ikke svette heller. 

Anonymkode: 1ddca...cd3

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan smaker din manns?

Det er det, min mann får orgasme, men han spruter ikke, det kommer bare en gjennomsiktig dråpe på tuppen av penishode liksom... Er derfor jeg lurer på hvordan det smaker... 

Hi

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det, min mann får orgasme, men han spruter ikke, det kommer bare en gjennomsiktig dråpe på tuppen av penishode liksom... Er derfor jeg lurer på hvordan det smaker... 

Hi

Det varierer fra mann til mann. Alt fra nesten godt til motbydelig...

Mannens helse spiller inn, medisinbruk/røyk/dop/alkohol spiller inn, kosthold og trening spiller inn.

Skrevet

Synes det både smaker og lukter klor. 

Anonymkode: 0d90f...12b

Skrevet

Spruter han ikke i det hele tatt? Hvordan har han klart å lage barn da?

Anonymkode: 7a606...2cb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Så smak på den ene dråpen han får ut da! Eller dra å kjøp deg noen flasker sæd fra sædbanken som du kan helle nedpå med!

Anonymkode: 2bd4d...17e

Skrevet

Syns det er motbydelig. Søtt, klor-aktig, slimete. Blæh! 🥴

Anonymkode: 226ad...d45

Skrevet

Min mann smaker litt skarpt. Orker aldri å ta det i munnen.  Aner ikke hva slags smak jeg skal sammenligne det med. Ekkelt. Men andre har smakt godt. Mildt, litt som å slikke på hud, kanskje. 

Anonymkode: 7d1cb...02b

Skrevet

Det smaker ikke vaniljesaus, for å si det sånn... 

Litt bittert, emment, og konsistensen er ikke stas. 

Svelger ikke, men tar det i munnen og spytter ut som regel. 

Anonymkode: cfaab...06d

Skrevet

Smaker salt, jeg pleier å spytte ut i et håndkle. Ikke ekkel/dårlig smak, men helt greit liksom. 

Anonymkode: 12c1f...63a

Skrevet

Svelger det raskt ned, så går det bra. Smaker litt salt, ikke spesielt godt. Er blitt vant til det nå, så det går greit.  Man må nå kunne ofre litt for å glede sin kjære. Vårt fitteslev er heller  ikke noe nammenam, men de fleste liker å få oralsex. Det er ikke noe verre enn å suge kuken etter han har vært inne i meg synes jeg.

Anonymkode: ce205...163

Skrevet

Aner ikke! 

Anonymkode: e0b63...4d9

Skrevet

Smaker verken vondt eller godt. Kan sammenliknes med eggehvite med litt salt kanskje, du kan gjerne smake på det, men har ikke lyst til å spise det.

Anonymkode: 65954...08e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke! 

Anonymkode: e0b63...4d9

Bra! ☝️ 👍

Anonymkode: af3f3...73e

Skrevet

At dere i det hele tatt svarer på spørsmålet viser at dere er sjuke i huet. Skam dere! 

Anonymkode: 759ab...12e

Skrevet

Tar imot og svelger😊 smaker salt😊 aldri tenkt over hva det smaker egentlig😆

Anonymkode: c0637...bb7

Skrevet

Mannen min sin smaker faktisk godt. 

Aldri vært glad i å suge/svelge før jeg møtte han pga smak osv, men hans smaker godt 😁

Anonymkode: 956b1...599

Skrevet

Mannen min smaker... jeg husker ikke sist han fikk lov å komme i munnen min. Men har gjort det noen ganger og det smaker bittert. Men kommer jo helt an på, hva de har spist/drukket osv. Har vært borti noen som ikke smaker noe, og noen som smaker skikkelig surt og ekkelt

Anonymkode: b3acb...6fd

Skrevet

Overraskende å se hvor mange som syntes det smaker ekkelt. Min manns lille dråpe smaker ingenting, så merker jeg savner en skikkelig sprut. Det er litt kjipt for han også. Fordelen er jo at det ikke blir noe gris. Som dere sikkert har skjønt er min mann den eneste jeg har hatt sex med. Han har sagt til meg at hvis jeg vil suge en annen mann er det greit, tanken frister, men får meg ikke til å gjør det. Vi har det jo bra ellers, kan jo ikke ødelegge det for en spermsprut... 

Hi

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Overraskende å se hvor mange som syntes det smaker ekkelt. Min manns lille dråpe smaker ingenting, så merker jeg savner en skikkelig sprut. Det er litt kjipt for han også. Fordelen er jo at det ikke blir noe gris. Som dere sikkert har skjønt er min mann den eneste jeg har hatt sex med. Han har sagt til meg at hvis jeg vil suge en annen mann er det greit, tanken frister, men får meg ikke til å gjør det. Vi har det jo bra ellers, kan jo ikke ødelegge det for en spermsprut... 

Hi

Og det forsvant all troverdigheten i tråden 🤪

Anonymkode: 35c9e...80e

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det forsvant all troverdigheten i tråden 🤪

Anonymkode: 35c9e...80e

Du om det😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...