Gå til innhold

Gravid etter Refertilisering av mannen ?


oljefrua

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg er ny her inne og jeg vet ikke om dette er riktig sted for denne posten. Men jeg lurer på om det er noen andre her som er i samme situasjon som meg/oss. Mannen min har refertilisert seg (han har barn fra før av med en annen dame og jeg har ikke barn men vil gjerne ha et barn). Nå har han tatt steget i mai hos en velkjent kirurg som var veldig hyggelig. Kirurgen sa det så veldig bra ut da han "sydde dette sammen igjen".... hehe. 

Jeg har lastet ned clue appen for å registrere min syklus og har kommet frem til at min syklus er på 26 dager. Vi har stort sett hatt sex rett før og rett etter det jeg tror har vært eggløsningsdagen. Men foreløpig har det ikke skjedd noe her i gården. Hvilke erfaringer har dere andre og tok det lang tid etter refertiliseringen før du ble gravid ? 

takknemlig for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Det har vi sjekket. Jeg lurte mer på om noen hadde erfaringer med hvor lang tid det tok før en ble gravid. 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tok det to år, men det endte også med at vi sendte en prøve til ifv serum og fikk en Virus kur på 14 dager, da fikk vi positiv test fem dager etterpå 😎 

alle prøver hos fastlege, volvat og hausken var «perfekte» to sædprøver, hyserpskopi, hormoner, ja alt... så jeg anbefaler ALLE å bare betale 3000 kr, sende prøve, få svar etter 10 dager... og så etter 2 år uten snev av strek, faste el og alt «perfekt» så satt spiren.... 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei, 

ser det er en god stund siden du skrev dette, men tenkte å dele min erfaring. 
vi er på mnd nr 9, og enda ingen positiv test. Mannen hadde vert steril i 4 år før han tok refertilisering. Men kjenner flere som he blitt gravid fort. 

 

er det blitt noe positiv test ? Hvor lang tid tok det eventuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en bryter det der altså. Det finnes noen klinikker der de kan... ja, dere vet alt om dette allerede helt garantert.

Det er en liten liten "slange" inne i underlivet hos mannen, fra hver av testiklene hans. Når den skjæres over blir det arr. Det er ikke alltid at det er mulig å "lime sammen" igjen uten at det er arrvev i veien. 

Jeg vet mange tenker på det som et preventivmiddel. Det er ikke det. Det er en stor sjanse for at ting ikke leges som ønsket hvis en prøver å gjøre det ugjort.

Lykke til og god bedring!

Anonymkode: 8e8cb...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...