Gå til innhold

Gravid!! :) 4+3


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gud, jeg er så spent. Litt sommerfugler i magen. Jeg har to barn fra før, men de er 15 og 10 år. Så blir et stort hopp mellom de to og den neste. Men jeg er så glad..🤩🥰

Dette er en liten gullklump som er etterlengtet. Så krysser fingrene for at alt går bra.

Hva var deres symptomer rundt denne tiden? Jeg begynner så vidt å kjenne antydninger til ømme bryster. Kjenner det mest om jeg tar av meg bh'n. Er småkvalm, men det har ikke kicket ordentlig inn enda. Og jeg sliter med ryggen fra før av, men har fått innmari vondt i korsryggen og må virkelig passe meg hver gang jeg bøyer meg nedover. Det er like før ryggen får en løsning..Dette er noe jeg har slitt med i mange år, men det er betydelig hørte nå. Og vet ikke om det har noen sammenheng med graviditeten. 

Ellers så har jeg murringer og litt stikninger i livmoren og er mere trøtt enn jeg pleier å være. 

Det er veldig spennende å lese hvordan andre har det eller hadde det i uke 5.. 

Anonymkode: 176b8...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gud, jeg er så spent. Litt sommerfugler i magen. Jeg har to barn fra før, men de er 15 og 10 år. Så blir et stort hopp mellom de to og den neste. Men jeg er så glad..🤩🥰

Dette er en liten gullklump som er etterlengtet. Så krysser fingrene for at alt går bra.

Hva var deres symptomer rundt denne tiden? Jeg begynner så vidt å kjenne antydninger til ømme bryster. Kjenner det mest om jeg tar av meg bh'n. Er småkvalm, men det har ikke kicket ordentlig inn enda. Og jeg sliter med ryggen fra før av, men har fått innmari vondt i korsryggen og må virkelig passe meg hver gang jeg bøyer meg nedover. Det er like før ryggen får en løsning..Dette er noe jeg har slitt med i mange år, men det er betydelig hørte nå. Og vet ikke om det har noen sammenheng med graviditeten. 

Ellers så har jeg murringer og litt stikninger i livmoren og er mere trøtt enn jeg pleier å være. 

Det er veldig spennende å lese hvordan andre har det eller hadde det i uke 5.. 

Anonymkode: 176b8...375

Beklaget skrivefeil. Sjekket ikke at ordboken prøvde å rette meg opp.. skulle selvfølgelig stå låsning inni der.. Men det regner jeg med alle forsto. Men skal også stå at det har blitt betydelig *værre* nå.

Anonymkode: 176b8...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer så mye😊

Jeg var sykt trøtt samt måtte tisse ofte. Litt stikninger i magen men bortsett fra det absolutt ingen andre symptomer! 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det ut idag, er etter mine beregninger 4+3😊 

Fikk en følelse da jeg tok av meg bhen i går kveld, puppene var bæltunge og skikkelig ømme. Vanligvis litt øm dagen før mens også, men fikk som sagt en følelse. IKM idag, og testet to tydelige streker😍 

Ble umiddelbart kvalm da jeg så strekene, men det var pga stress og bekymring😆

Anonymkode: 57774...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...