Gå til innhold

Jeg har hatt et usunt forhold til kredittkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt stålkontroll på pengene som er på konto fra lønn, men kredittkort har vært så enkelt å bruke. Har virkelig driti meg ut på det! 

Jeg har sovet dårlig på nettene, hatt angst m.m. Gjelden på ene kortet var 85000,-. Dette er nå nedbetalt! 10 kilo borte fra skuldrene! Betalte inn siste rest nå og skal sperre kontoen. Aldri mer! Har kun et til som jeg betaler på nå som er ferdig om 2 år. Da er all forbruksgjeld borte og jeg har kun boliglånet og billånet.

En lettelse for meg, uinteressant for dere, men måtte bare få det ut!

Anonymkode: 8c8b3...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp i to 😝 Og gratulerer med gjenvunnet kontroll! Vet hvordan det føles 🤗😊

Anonymkode: 9703a...65c

Skrevet

Flott :) Jeg har det som deg, har stålkontroll på økonomien, men , ja vet at kredittkort er lett å bruke. Har flere ganger fått tilbud om å øke grensa på kredittkortet, men det skal få stå uforandret på 10 000,- . Dette er en sum jeg vet jeg kan betale ned når jeg får lønn, uten for mye om og men, og jeg har likevel så det holder til billetter og bestillinger på internett.

Har også fått tilsendt et til kredittkort på samme sum uten å ha bedt om det. Det klippet jeg i 2 og kastet. Var fristet til å bruke det, da dette var i en periode med lite penger, men klarte å la vær heldigvis.

Anonymkode: a7258...517

Skrevet

Har aldri eid et kredittkort i hele mitt liv. Jeg er 40, og JEG har kontroll på økonomien på ordentlig. 

Anonymkode: b5d97...df2

Skrevet

Så flott! 😁 Det må være en deilig følelse!

Anonymkode: 2b870...3d9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri eid et kredittkort i hele mitt liv. Jeg er 40, og JEG har kontroll på økonomien på ordentlig. 

Håper du ikke handler på nett. Jeg bruker kredittkort som hovedbetalingsmåte og JEG har kontroll på økonomien på ordentlig. 

Bra for deg HI at du har fått rydda opp i etterslepet. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, det er jo i mange mange tilfeller økonomisk lønnsomt å bruke kredittkort, så du har nok kontroll over din økonomi men bruker ikke pengene dine særlig smart....

Anonymkode: 8d346...bb2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går fint an å ha kontroll selv om man har kredittkort altså.

For oss som er en stor familie er det faktisk ganske mye å tjene på bonusene man får ved å ha kredittkort, men man må selvfølgelig ha kontroll sånn at alt betales ned hver måned uten at det blir renter.

Anonymkode: 9fc71...cc6

Skrevet

Gratulerer, HI! Det er tøft gjort å ta tilbake kontrollen! 

Skrevet
6 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Håper du ikke handler på nett. Jeg bruker kredittkort som hovedbetalingsmåte og JEG har kontroll på økonomien på ordentlig. 

Bra for deg HI at du har fått rydda opp i etterslepet. 

Handler ikke på nettet, nei. 

Skrevet

Bra jobba hi :) Hvor mye har du igjen?

Anonymkode: ce0d9...c2a

Skrevet

Eg har 400.000 i forbrukslån😭😭😭 har også angst.. Er deprimert og selger meg selv for å ha penger!!😵😵 bilder,video, truser. 

Anonymkode: d4637...782

Skrevet

Bra jobba hi :) Hvor mye har du igjen?

Har igjen 80.000 på det siste kortet. Siden alt annet er nedbetalt nå har jeg mulighet til å betale mer på dette nå, så blir minimum 3300 i mnd. Enkelte måneder mer og alt ekstra vil gå til betaling her. 

Sitter her i kveld og for første gang på uvisst antall måneder har jeg ikke vondt i magen og bare vil forsvinne

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har igjen 80.000 på det siste kortet. Siden alt annet er nedbetalt nå har jeg mulighet til å betale mer på dette nå, så blir minimum 3300 i mnd. Enkelte måneder mer og alt ekstra vil gå til betaling her. 

Sitter her i kveld og for første gang på uvisst antall måneder har jeg ikke vondt i magen og bare vil forsvinne

Kjempebra, det er en skikkelig god følelse :)

Skrevet

Eg har 400.000 i forbrukslån😭😭😭 har også angst.. Er deprimert og selger meg selv for å ha penger!!😵😵 bilder,video, truser. 

Anonymkode: d4637...782

Uff😔

Har du ikke muligheten for å få en vanlig jobb? 

Anonymkode: 2b870...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...