Gå til innhold

Hvordan prøve å forhandle ned renter og gjeld?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det i det hele tatt mulig å få gjort, uten å ha hjelp av luksusfellen? Hva sier man? Noen her som har gjort det kanskje?

Anonymkode: a8f0d...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke gjort det, men prøv i første omgang å ring banken din å hør hva de har å tilby. Evt ring andre banker og be om et tilbud fra dem, og bruk det som forhandlingskort i din bank.

Anonymkode: be6b5...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke forhandlet ned gjeld, men renter kan du forhandle ned. 

Tenker du på i bank eller kredittkortselskap? 

Når det gjelder banker må du sjekke markedet godt, og forhandle med det. Har andre banker lavere rente er det forhandlingskortet ditt. 

Når det kommer til kredittkortselskap er eneste mulighet at økonomien din er så dårlig at de kan velge mellom å ta til takke med litt mindre, eller risikere å få ingenting. Da må du ha gode budsjetter og bevise det du sier. 

Anonymkode: 74e46...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får ikke forhandlet ned gjeld, men renter kan du forhandle ned. 

Tenker du på i bank eller kredittkortselskap? 

Når det gjelder banker må du sjekke markedet godt, og forhandle med det. Har andre banker lavere rente er det forhandlingskortet ditt. 

Når det kommer til kredittkortselskap er eneste mulighet at økonomien din er så dårlig at de kan velge mellom å ta til takke med litt mindre, eller risikere å få ingenting. Da må du ha gode budsjetter og bevise det du sier. 

Anonymkode: 74e46...624

Jeg tenker på både bank og kredittkortselskap. Tenkte egentlig mest på å kunne få ned renten litt. Har søkt om samlelån i min bank (har gjeld der og) tidligere, men fikk blankt avslag. Men skal prøve igjen nå, siden jeg den gang gikk på AAP. Men jeg har fremdeles lite inntekt så har ikke så mye på betale med hver måned. Men jeg har alltid betalt for meg på et eller annet vis, av og til ved å flytte fra en kreditt til en annen kreditt, noe som jo  bare er brannslukking, og gjelden går jo ikke noe særlig ned. Det teller kanskje mot meg, at jeg alltid har betalt og aldri har fått hverken purringer eller inkassokrav?

Hi

Anonymkode: a8f0d...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...