Gå til innhold

Sier han savner meg men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var i et kort forhold for noen år siden, som jeg avsluttet. Han har alltid tatt kontakt og sagt han vil ha meg tilbake, at han savner meg.

Blir gretten når jeg spørr, hvordan det kan stemme når han er daglig pålogget på en nettdate side vi begge er medlem av. Ikke der han tar kontakt med meg heller.

Han har hatt to forhold etter oss, ble forlovet med ene av de. Selv da, imens de var sammen, sendte han meg kjærlighets erklæringer og savner deg meldinger. 

Merkelig oppførsel, eller en som ikke klarer å være alene, er ensom, og vil ha noen når han ikke får meg ? 

Om han ville ha meg tilbake, ville han da ikke slutte bruke nettdate sider imens han prøver på det ?

 

Anonymkode: 8954e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noe ikke føles riktig så er det mest sannsynlig ikke riktig. Noe skurrer med han og hadde selv styrt unna. 

Anonymkode: 1b075...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en mann som alltid har flere alternativer klare, har kvinner "gående på gress" i tilfelle han trenger dem en dag.

Altså en som er helt avhengig av bekreftelse og som ikke kan være alene...

Hadde aldri begitt med ut på noe sånt.

Anonymkode: aafe8...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er SÅ rart heller. Han savner deg, men du har gjort det klart at det ikek er aktuelt. Hvorfor skulle han ikke da kikke litt på en nettdatingside for å kanskje møte en annen som kan få ham til å glemme deg?


Merkelig å bli gretten for noe sånt. Du sier jo at du ikke e rinteresert i noe mer med ham, da burde det ikke bry deg at han døren åpen for eventuelle andre muligheter.

Anonymkode: 206f8...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg som blir gretten, det er det han som blir. 

Det han ikke vet er at jeg savner han også men tørr ikke involvere meg igjen. Spesielt ikke når han virker noe useriøs.

Anonymkode: 8954e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...