Gå til innhold

Smerter i mage/bekken som stråler ned i beinet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rar og kjip smerte fra nederst i magen på venstre side, virker som det er midt mellom venusberget og hofta et sted..stråler nedover i lysken, opp mor hoftekammen og bakover mot korsryggen. Verst når jeg står og går, når jeg ligger helt rolig blir det litt bedre, men kjennes ut som det pulserer.

Hva i all verden er dette for noe?

Har ikke feber, ikke dårlig på andre måter, og null sjans for graviditet i eller utenfor livmor da jeg er hysterektomert og kun har eggstokkene igjen. Klarer heller ikke finne ut av hvor det er hvis jeg trykker på magen, så kanskje muskulært?

Noen som har opplevd det samme? Tips for å få det bort?

Anonymkode: 3e8af...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rar og kjip smerte fra nederst i magen på venstre side, virker som det er midt mellom venusberget og hofta et sted..stråler nedover i lysken, opp mor hoftekammen og bakover mot korsryggen. Verst når jeg står og går, når jeg ligger helt rolig blir det litt bedre, men kjennes ut som det pulserer.

Hva i all verden er dette for noe?

Har ikke feber, ikke dårlig på andre måter, og null sjans for graviditet i eller utenfor livmor da jeg er hysterektomert og kun har eggstokkene igjen. Klarer heller ikke finne ut av hvor det er hvis jeg trykker på magen, så kanskje muskulært?

Noen som har opplevd det samme? Tips for å få det bort?

Anonymkode: 3e8af...63d

Bekkenproblemer. 

Du må trene bekkenet og ikke bære tungt.

Anonymkode: 620e0...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være isjias. Det er strålesmerter og kan ofte være vanskelig og vite hvor smertene starter og hvor de slutter. 

Jeg lever med kronisk isjias, og det kan av og til føles ut som om de begynner ved bekkent.
 

Anonymkode: 2c3a5...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Det ble akutt verre og beinet hovnet opp, så dro på legevakta. Er visst blodpropp (dyp venetrombose?) som sitter helt oppe i hofte/bekken. 

 

Anonymkode: 3e8af...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Det ble akutt verre og beinet hovnet opp, så dro på legevakta. Er visst blodpropp (dyp venetrombose?) som sitter helt oppe i hofte/bekken. 

 

Anonymkode: 3e8af...63d

Godt du dro på legevakta 😊

Anonymkode: f3e1c...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Det ble akutt verre og beinet hovnet opp, så dro på legevakta. Er visst blodpropp (dyp venetrombose?) som sitter helt oppe i hofte/bekken. 

 

Anonymkode: 3e8af...63d

Så bra du følger med og at du tok kontakt med legevakta!

God bedring :)

Anonymkode: 21fc6...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...