Gå til innhold

Jeg er skikkelig syk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde et kirurgisk inngrep i munnhulen igår som gikk strålende. Våknet i natt med hoste og vond hals (typisk krupp hoste, vært plaga med fra jeg var liten). føler meg influensasyk, men verker ikke i ledd og kroppen, bare skikkelig ør i huet og svir i øya. Pga inngrepet spiser jeg Paracet og Ibux som godteri akkurat nå, men det hjelper ikke på den andre formen! Hva i alle dager kan jeg ta for å føle at jeg klarer å henge med? Har feber, men den går ned med pillene da. Bare formen som er elendig!

Anonymkode: d51c2...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ringe legevakten her og nå!

Feber så fort etter et inngrep kan være et alvorlig tegn selv om du ikke har symptom akkurat fra såret etter inngrepet.

Ring legevakten NÅ!

Anonymkode: 768ff...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør ringe legevakten her og nå!

Feber så fort etter et inngrep kan være et alvorlig tegn selv om du ikke har symptom akkurat fra såret etter inngrepet.

Ring legevakten NÅ!

Anonymkode: 768ff...44c

Enig i dette. Fikk du ikke beskjed om dette etter inngrepet hi?

Anonymkode: 6a9c0...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter på denne. Hi, håper du har oppsøkt legevakten!?

I verste fall kan du ha fått blodforgiftning, og da teller hver time og hvert minutt!

Legevakt NÅ!

Anonymkode: 768ff...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på tanken igår, men det var ikke noe som tilsa at det hadde noe med inngrepet å gjøre. Ikke noe vondt i området eller noe, kun skikkelig vondt i halsen. Var bare så rart at ikke pillene tok det. 

Men; jeg fikk faktisk sove hele natta og nå føler jeg meg mye bedre! Så håper og tror det var noe som blåste forbi. Ble bare litt engstelig når jeg knapt følte noe bedring med piller. Kan være kroppen jobba for mye med å heale etter inngrepet og :)

Anonymkode: d51c2...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde sønnen min del etter et inngrep i kjeven. Viste seg ut det hadde blitt skikkelig betent, og han måtte få medisiner for det.

Anonymkode: 1c841...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn hadde sønnen min del etter et inngrep i kjeven. Viste seg ut det hadde blitt skikkelig betent, og han måtte få medisiner for det.

Anonymkode: 1c841...22e

Ja som sagt var jeg redd for det, men har nok bare vært uheldig å blitt syk i tillegg. Jeg har halsvondt, og ble operert i tannkjøttet under nesa så det har ikke noe sammenheng. Såret er fint og flott. Snakka med lege på tlf som var enig i at det nok bare var tilfeldig. Mye sykdom ute å gikk nå 😕

Anonymkode: d51c2...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...