Gå til innhold

Hat dere sett serien The affair?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den bra? Uten å røpe noe. 

Anonymkode: a1635...eb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA. 

Venter på 5 og siste sesong 👍 

Anonymkode: 2a0f4...b71

Skrevet

Jeg liker veldig godt den serien! Har jeg selv nettopp opplevd det samme som hovedpersonen så denne serien traff veldig bra på meg.

Anonymkode: a5c26...cdf

Skrevet

Takk for svar. Nettopp begynt på den. Sesong 1 2 episode. 

Anonymkode: a1635...eb2

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Nettopp begynt på den. Sesong 1 2 episode. 

Anonymkode: a1635...eb2

Liker du den? :)

Anonymkode: a5c26...cdf

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JA. 

Venter på 5 og siste sesong 👍 

Anonymkode: 2a0f4...b71

Å så det kommer🙏. Vet du når og hvor?

Anonymkode: 46c3b...f5b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å så det kommer🙏. Vet du når og hvor?

Anonymkode: 46c3b...f5b

Kommer på HBO. 

Tror det er 26 august. 

Anonymkode: 2a0f4...b71

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kommer på HBO. 

Tror det er 26 august. 

Anonymkode: 2a0f4...b71

Yeee, da har jeg noe å glede meg til😀

Anonymkode: 46c3b...f5b

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker du den? :)

Anonymkode: a5c26...cdf

Ja, synes den virker veldig bra 😊

Anonymkode: a1635...eb2

Skrevet

Jeg likte serien godt men det som irriterer meg er at samme historie blir fortalt to ganger,å historiene er jo ikke en gang i nærheten av å være lik når han og hun forteller den. 

Skrevet

1.sesong veldig bra, men så dalte kvaliteten veldig......

Anonymkode: b64fa...c0f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1.sesong veldig bra, men så dalte kvaliteten veldig......

Anonymkode: b64fa...c0f

Helt enig! Elsket første sesong men så begynte de andre å bli dårligere og dårligere.

Anonymkode: a5c26...cdf

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Elsket første sesong men så begynte de andre å bli dårligere og dårligere.

Anonymkode: a5c26...cdf

Den siste sesongen som ligger ute har jeg ikke giddet å se en gang...

Anonymkode: b64fa...c0f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den siste sesongen som ligger ute har jeg ikke giddet å se en gang...

Anonymkode: b64fa...c0f

Jeg tvang meg til å se hele siste sesongen også bare fordi jeg har sett alle de andre sesongene,men du har virkelig ikke gått glipp av noe.

Anonymkode: a5c26...cdf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

JA. 

Venter på 5 og siste sesong 👍 

Anonymkode: 2a0f4...b71

Oi, er det en sesong til? Det hadde jeg ikke trodd! Gleder meg, bra serie🙂

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tvang meg til å se hele siste sesongen også bare fordi jeg har sett alle de andre sesongene,men du har virkelig ikke gått glipp av noe.

Anonymkode: a5c26...cdf

Enig i at første var bedre enn to og tre, men synes derimot siste nå var veldig bra. 

Anonymkode: 26a99...49b

Skrevet

Første og siste sesong var kjempebra!! Virkelig bra serie. Elsker når samme historie forteller av de ulike karakteren etter hverandre, slik nettopp den personen opplevde det.

Anonymkode: d6566...fff

Skrevet

Jøss, jeg mislikte den veldig. Synes den var gørr kjedelig. Eneste som gjorde at jeg klarte å lide meg gjennom noen episoder var Joshua Jackson, men selv det holdt ikke i lengden. Og jeg binger serier støtt og vil ikke kalle meg veldig kresen.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: daf64...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...