Gå til innhold

Jeg er sint på eks-stemor til barna mine fordi:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har skremt barna mine. Hun kjefter og skriker til de hele tiden. Hun er fortsatt sammen med far, og de bor sammen, men hun drar bort hver helg barna er der. Hun har ikke barn selv, så hun vet lite om det å ha barn. Hun ser bare feil med de. 

Hun har ødelagt barna mine. Spesielt minste. Han blir redd og gråter om jeg snakker til storebroren. Han får ikke sove om jeg har vært streng med storebroren. Om jeg snakker til han for noe han har bort eller sagt som ikke er ok, så blir han stiv som en stokk og livredd. 

Barna mine må gå i terapi fordi stemoren ødela de og jeg er så sint på henne og det frister med en anmeldelse. Men å la barna gå igjennom det på nytt, vil jeg spare de for. 

Det er helt utrolig hvor mye av et barn en person klarer å ødelegge. 

Ville bare skrike ut litt her.

Anonymkode: 2319a...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du er like sint på far som har tillatt dette, og fremdeles er sammen med uttysket

Anonymkode: ac294...f64

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper du er like sint på far som har tillatt dette, og fremdeles er sammen med uttysket

Ikke like sint. Der var han som tok grep og stoppet det hele, så det er formildende.

Skrevet

Har du tatt opp dette med far? Evt familievernkontor? 

Sett deg ned med barna og ta en god snakk med dem. Vis dem masse trygghet og kjærlighet❤️

Anonymkode: 4e0f6...c96

Skrevet

Ikke like sint. Der var han som tok grep og stoppet det hele, så det er formildende.

Men han er fremdeles sammen med henne, det sier sitt om han.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt opp dette med far? Evt familievernkontor? 

Sett deg ned med barna og ta en god snakk med dem. Vis dem masse trygghet og kjærlighet❤️

Barna går i terapi. Det var far som satt foten ned. 

Jeg viser de selvsagt masse kjærlighet, men av og til gjør de gale ting og da må de få tilsnakk.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men han er fremdeles sammen med henne, det sier sitt om han.

Ja, men han velger henne bort når barna skal være der. Det sier også noe om han

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men han velger henne bort når barna skal være der. Det sier også noe om han

Ja det sier mye om han. Det sier at han faktisk ønsker å ha ett forhold til ei som ødelegger barna dine. Ikke en særlig ok pappa med andre ord

Skrevet
9 minutter siden, CherryC skrev:

Ja det sier mye om han. Det sier at han faktisk ønsker å ha ett forhold til ei som ødelegger barna dine. Ikke en særlig ok pappa med andre ord

Han har i alle fall tatt grep som skiller henne fra barna. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Barna går i terapi. Det var far som satt foten ned. 

Jeg viser de selvsagt masse kjærlighet, men av og til gjør de gale ting og da må de få tilsnakk.

Kjempeflott at du tar godt vare på de, og at far satte ned foten. Men det er jo håpløst at han fortsatt er sammen med idioten. 

Selvfølgelig skal de ha tilsnakk. Men, man kan ha grensesetting uten kjefting. Og, hvis dine barn er traumatisert av disse samværene, så er du nok nødt til å tilpasse din grensesetting til deres behov. 

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bør han ikke heller kaste henne på dør, og ta barna sine inn i varmen?  

Anonymkode: 1833b...183

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jammen meg ikke mye å skryte av. det burde være en selvfølge at pappa gjorde det

Skrevet

Bør han ikke heller kaste henne på dør, og ta barna sine inn i varmen?  

Anonymkode: 1833b...183

Det er det han gjør ved hvert samvær. Om og om og om igjen kastes hun ut. 

Skrevet

Kjempeflott at du tar godt vare på de, og at far satte ned foten. Men det er jo håpløst at han fortsatt er sammen med idioten. 

Selvfølgelig skal de ha tilsnakk. Men, man kan ha grensesetting uten kjefting. Og, hvis dine barn er traumatisert av disse samværene, så er du nok nødt til å tilpasse din grensesetting til deres behov. 

Jeg kjefter veldig sjelden. Men tilsnakk kan være gjort på mange måter

Skrevet

Jeg vil tro at de preges av at de fortsatt må ha samvær med far i hennes hjem. Selv om hun ikke er det fysisk, bor hun der og bevisst eller ubevisst påvirkes de helt sikkert av hennes regler og at hun kjeftet på dem hvis de ikke fulgte reglene. 

Anonymkode: b1cab...0c0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vil tro at de preges av at de fortsatt må ha samvær med far i hennes hjem. Selv om hun ikke er det fysisk, bor hun der og bevisst eller ubevisst påvirkes de helt sikkert av hennes regler og at hun kjeftet på dem hvis de ikke fulgte reglene. 

Anonymkode: b1cab...0c0

Nei. Det går helt fint. Det er forresten hans hjem og hun har flyttet inn dit. Hennes ting er det ikke så mye av. De er blitt mye bedre etter at hun begynte å dra ved samvær

Skrevet

Det er jo flott at far har begynt å ta ansvar. Likevel, han valgte å vente så lenge med å gjøre det at barna hans ble sterkt traumatisert av hans "kjære". Og i tillegg så tar han egentlig ikke nok avstand fra det hun har gjort, for han velger å fortsette forholdet til henne. Hvilken oppegående mann greier å ha et forhold til en dame som har skadet barna hans så ille? Jo, en som tillot det inntil... la meg gjette... du krevde det?

At du tror det går helt fint for barna å være i det hjemmet der de er blitt traumatisert, det er litt naivt, synes jeg. Hva sier fagfolk om det og det at far velger å fortsette forholdet til hun som skadet barna deres?

Anonymkode: 34937...77b

Skrevet

Det er jo flott at far har begynt å ta ansvar. Likevel, han valgte å vente så lenge med å gjøre det at barna hans ble sterkt traumatisert av hans "kjære". Og i tillegg så tar han egentlig ikke nok avstand fra det hun har gjort, for han velger å fortsette forholdet til henne. Hvilken oppegående mann greier å ha et forhold til en dame som har skadet barna hans så ille? Jo, en som tillot det inntil... la meg gjette... du krevde det?

At du tror det går helt fint for barna å være i det hjemmet der de er blitt traumatisert, det er litt naivt, synes jeg. Hva sier fagfolk om det og det at far velger å fortsette forholdet til hun som skadet barna deres?

Det var far som kom til meg for å snakke om det. Jeg visste ikke noe om det annet enn at barna sa at hun var streng. Reaksjonene fra yngste og frykten ved «krangling» dukket opp da hun forsvant. Far tok affære og gjorde tiltak uten min involvering. 

Fagfolk sier ikke noe på at de bor i det huset. De bodde der før stemor og de bor der nå etter stemor. De synes de tiltak som er gjort er bra for barna.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var far som kom til meg for å snakke om det. Jeg visste ikke noe om det annet enn at barna sa at hun var streng. Reaksjonene fra yngste og frykten ved «krangling» dukket opp da hun forsvant. Far tok affære og gjorde tiltak uten min involvering. 

Fagfolk sier ikke noe på at de bor i det huset. De bodde der før stemor og de bor der nå etter stemor. De synes de tiltak som er gjort er bra for barna.

Det er jo bra at far tok tak i det selv. Men likevel, han godtok hennes skadelige adferd mot barna så lenge at de ble traumatisert av det og trenger behandling for det. Det er ille, for å si det mildt. Og når han da ikke avslutter forholdet, da sender han noen ikke gode signaler til barna.

Skrevet

Det er jo bra at far tok tak i det selv. Men likevel, han godtok hennes skadelige adferd mot barna så lenge at de ble traumatisert av det og trenger behandling for det. Det er ille, for å si det mildt. Og når han da ikke avslutter forholdet, da sender han noen ikke gode signaler til barna.

Spesialistene på dette er enig i hvordan ting er og blir gjort. Hvorfor er du så mot det? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spesialistene på dette er enig i hvordan ting er og blir gjort. Hvorfor er du så mot det? 

Jeg tviler på en far som ikke avslutter et forhold til en dame som har skadet barna hans så mye. Det vitner om lite innsikt, etter min mening.

Og hva skjer fremover? Om denne dama blir gravid? Hva tror du far da velger?

Skrevet

Jeg tviler på en far som ikke avslutter et forhold til en dame som har skadet barna hans så mye. Det vitner om lite innsikt, etter min mening.

Og hva skjer fremover? Om denne dama blir gravid? Hva tror du far da velger?

Da velger han nok mest sannsynlig å gå fra henne. Da har hun vært utro. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da velger han nok mest sannsynlig å gå fra henne. Da har hun vært utro. 

Det er jo flott om han er sterilisert og fortsetter å være det.

Likevel, når han velger å beholde henne som har skadet ungene sine i livet sitt, så er det jo fordi han tenker at han skal ha et langsiktig forhold til henne. Ergo må barna på sikt forholde seg til henne igjen, mest sannsynlig.

Jeg kan ikke respektere en forelder som velger å fortsette et forhold til en person som har skadet og traumatisert barna!

Skrevet

Det er jo flott om han er sterilisert og fortsetter å være det.

Likevel, når han velger å beholde henne som har skadet ungene sine i livet sitt, så er det jo fordi han tenker at han skal ha et langsiktig forhold til henne. Ergo må barna på sikt forholde seg til henne igjen, mest sannsynlig.

Jeg kan ikke respektere en forelder som velger å fortsette et forhold til en person som har skadet og traumatisert barna!

Ingen ber om din respekt. 

Skrevet

Ingen ber om din respekt. 

Han burde ikke ha din heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...