Gå til innhold

Camoprint til småbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dette? Hvem er dere som kjøper det? Hva tenker dere egentlig, "Nå skal jeg ta med toåringen ut på tur i skogen, da skal jeg sannelig benytte anledningen til å ta på ham er dress som gjør at han synes minst mulig." ?

Regner vel egentlig ikke med å få svar fra noen som liker dette, men butikkene flommer jo over av det, så det må jo være en del som kjøper det.

Anonymkode: 50a09...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, svigermor kjøpte dette til 1-åringen og 4åringen. Pluss militærgrønne hettejakker. 

Da fikk vi endelig til survivalist looken!

Anonymkode: 59195...c73

Skrevet

Jeg synes ikke det passer på småbarn. Men så synes jeg også en del andre ting ikke passer på småbarn. Som supporterdrakter eller lærjakker.

Men jeg konstaterer at mange ikke er enig med meg. Og det er jo ikke farlig. Jeg synes bare det kan vente til barna er store nok til å skjønne poenget og selv ønske det.

Anonymkode: 3e906...436

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, svigermor kjøpte dette til 1-åringen og 4åringen. Pluss militærgrønne hettejakker. 

Da fikk vi endelig til survivalist looken!

En hver mors drøm 😁

Skrevet

Fordi jeg lar ungene bestemme selv. Ikke verre å la poden velge det, enn at jenta velger prinsesse. Jeg må ikke kle ungene mine i det jeg selv liker. Synes det er like teit når jeg ser unger kledd i hvitt, grått og duse pastellfarger. Med sixpence og knebukser, som om de er vokst opp i 1885. 

Anonymkode: 136da...0f8

Skrevet

Jeg liker det, kan ikke se at det er værre enn så mye annet

Anonymkode: 6518b...398

Skrevet
28 minutes ago, Anonym bruker said:

En hver mors drøm 😁

Jeg er bare glad jeg har gutter. Mistenker at leopardprint er jentevarianten av kamuflasje 😄

Skrevet

Liker ikke camo-print til noen. Ser selvfølgelig nytten i Forsvaret, men til dagligtøy synes jeg det er stygt. 

Anonymkode: ca36c...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...