Gå til innhold

Svak, svak test i uke 10... noen andre som har testet sent?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mistanke om dette siden sist jeg hadde sex som nå tilsier at jeg er 10uker. Hadde en massiv blødning som jeg forstod som mens. Rundt neste mens kom d litt blod bare over 2 dager. Jeg har fått den brune linjen på magen som jeg hadde sist, og litt bekkenløsning smerter. Aldri hatt d i mine tidligere graviditeter da😒 Tok motet til meg idag siden magen står sånn ut🤯😂 tok den nye cb testen som d bare er en strek på og ikke kryss. Kom ganske fort opp en svaaak svaaaak strek ... jeg kan se at den er mere blå enn grå. Men den er der. Ser den faktisk bedre nå etter avlesningstiden er over . Men hvorfor er testen så svak hvis jeg er 10 uker på vei?! Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: ced91...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at HCG-nivået er for høyt til at testen takler det når det har gått litt tid. Et tips kan være å blande ut urinen med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha skal prøve å blande den ut. Men må vel på ultralyd kjenner jeg meg selv rett. Hvis dette er tilfelle kan vel ikke legen heller bevise det for meg. Leste litt på nettet om «the Hook effect». Takk for svar

Anonymkode: ced91...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aha skal prøve å blande den ut. Men må vel på ultralyd kjenner jeg meg selv rett. Hvis dette er tilfelle kan vel ikke legen heller bevise det for meg. Leste litt på nettet om «the Hook effect». Takk for svar

Anonymkode: ced91...d18

Legen kan svare deg med en hcg blodprøve 😉

Anonymkode: ee62a...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Legen kan svare deg med en hcg blodprøve 😉

Anonymkode: ee62a...0dc

Er visst samme problem med blodprøver visstnok. «For høyt nivå av HCG, dvs når HCG er på sin topp (rundt uke 11), vil ikke testen slå ut. Veldig rart dette. Men funket å blande urin med vann 50/50. Fikk da en strek iallefall som man ser GODT! Merkelig dette ikke står i pakningsvedlegget.

Anonymkode: ced91...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...