Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Hvis en jente opererer seg så hun ser litt ut som en gutt, og en annen jente blir interessert fordi hun tror det er en gutt... Plikter da ikke transpersonen å si at hun er operert? Så ikke hun lurer den andre jenta? Anonymkode: 40d17...f8a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Jo, det synes jeg Anonymkode: f5681...e1a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Man plikter vel ikke å opplyse om det bare fordi en annen person blir litt interessert. Hvis man innleder et forhold er jeg enig i at man bør være åpen om slike ting. Anonymkode: a76fa...94f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Man plikter vel ikke å opplyse om det bare fordi en annen person blir litt interessert. Hvis man innleder et forhold er jeg enig i at man bør være åpen om slike ting. Anonymkode: a76fa...94f Jeg snakker om at man er i ferd med å innlede et forhold. Anonymkode: 40d17...f8a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man plikter vel ikke å opplyse om det bare fordi en annen person blir litt interessert. Hvis man innleder et forhold er jeg enig i at man bør være åpen om slike ting. Anonymkode: a76fa...94f Men å date noen uten å si noe om det ville gjøre meg rimelig sint om det etter 10-20 dates og bli-kjent fasen plutselig kommer frem at han er født kvinne. Svik som det tåler jeg dårlig. Enten er man ærlig fra starten eller man velger å date på falsk grunnlag. Anonymkode: 8415a...6f6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men å date noen uten å si noe om det ville gjøre meg rimelig sint om det etter 10-20 dates og bli-kjent fasen plutselig kommer frem at han er født kvinne. Svik som det tåler jeg dårlig. Enten er man ærlig fra starten eller man velger å date på falsk grunnlag. Anonymkode: 8415a...6f6 Nettopp. Anonymkode: 40d17...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå